Gå til innhold

Har lyst til å føde nå....!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har termin om 3dager... er sliten og utålmodig:) Gleder meg så til å få mitt lille nurk i armene! Har masse kynnere og mensmuringer for tiden.. det er ubehagelig! Men jeg har hatt ett perfekt svangerskap! Kunne klart å gå gravid i enda 9mnd jeg... men nå som det nermer seg er jeg ganske "lei" selv om jeg storkoser meg :) Har dere noen triks til at jeg kan få modningen min kan gå fortere? Men uansett så er det ikke lenge til ho kommer til verden..:) Men vil at det skal skje NÅÅÅÅÅ!!!! hehe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med sex da?

Har hørt at det er noe i sæden som brukes av leger til å sette i gang fødsel.

Husker ikke hva det heter i farta.

Skrevet

hehe.. bruke legesæd?? Vi har vel egen.. neida...

det hjelper ikke her igården. Kanskje jeg skal gå ut å måke snø? Eller vaske hele huset? Det trengs? Løpe i alle trappene her??

Skrevet

Jeg har litt tro på at det hjelper å være uthvilt jeg da... Det er tross alt slitsomt å føde, og hvis man allerede er sliten har man jo mindre å gå på... Det er ihvertfall min unnskyldning for å gjøre det jeg føler trengs, og ikke så mye ekstra...

Skrevet

enig med "kaffen*fødeklar*"

Vi aner ikke HVILKEN natt vi ikke får sove, og sånn kan det jo pågå imange år!! (i verste fall.).. Og jeg for min del bevilger meg ca en time i badekaret/ på badet hver kveld. Bader, oljer/ smører meg, steller føtter og hender osv.. Dette er kanskje lenge til jeg får muligheten til, selv om jeg har verdens beste mann, så jeg prioriterer faktisk ALT jeg slapper av til nå om dagen!!

Skrevet

hei. har termin på onsdag.har mye kynnerer som kommer og går i timesvis, mensmuring og vondt i bekkenet i over en uke nå. vil ha gutten min og og prøver alt mulig, men ingenting hjelper. ikke iskaldt vann - har ikke lyst til å bli syk. vi må jo vente litt til. lykke til. hvor skal du føde? jeg på ahuset. :)

Skrevet

hei du siste anonym.. Gi meg et pip- jeg skal OGSÅ på Ahus!!!

Og samtidig omtrent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...