vimsa 79 Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 å nå gleder jeg meg for i morgen er den store dagen..... den vi alle venter på.. men gruer meg litt også med tanke på keisersnittet. trøster meg med at jeg nå kjenner avd jeg skal være på, har jo vært der nå i 14 dager..
Gullet83_har_fått_nr2 Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Lykke til i morgen da!!! Kommer nok til å gå veldig fint vettu! Mange gode klemmer fra meg.
vimsa 79 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2007 takker, skal bli godt å kunne skrive inn her til uka å si hva det ble.
Gullet83_har_fått_nr2 Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Ja,det må du vettu. Det er ikke bare du som er spent på det. Er moro å få vite hva andre har fått. Hva tror du at du får da? Har du noen følelse på det? Har du barn fra før?
vimsa 79 Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2007 det er rart med denne siden, vi blir liksom opptatt av hva di andre får. jeg har en sterk følelse på jente, det sier også ul men den kan ta feil. jeg har jo to tuller fra før da...
Gullet83_har_fått_nr2 Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 Så moro da! Jeg har ikke termin før i april,men har på følelsen at det blir ei jente. Men er ikke godt å vite. Jeg har en gutt fra før.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå