tess27 jonathan kom 23.12.06 Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 jonathan fikk kvelds måltid i går kl 21.00 0g sov til 05.30 i dag tidlig.. det er vel normalt det vel??? ble redd jeg da siden det gikk så laang tid..huf.. men men, han våknet jo når han var sulten:) og sambo kom med dagen gullkorn i dag morges : du burde virkelig skjerpe deg, for makan til oppførsel har jeg aldrig hvert borti.!!!! det sa han til meg og dro på jobb.. hahah... skal bli godt og komme seg til rådgiver sånn at han kan se hvem som VIRKELIG har problemer hehe
Hemmeline Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Så bra du ihvertfall er uthvilt da:) For en type du har altså...blir bare mer og mer irritert på han jeg! Får du han med til rådgiver da? eller mener han bare at du har et problem og ikke han?
Mary1- født victoria Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 åhh såå deilig!! Godt å sove! Han våkner nok når han er sulten ja ) Det var da et flott gullkorn å komme med sånn på morgenen.. Håper dere får snakket med noen, det hjelper helt sikkert å få inn en annen person som kan gi litt råd.. Vurdere å gå på samlivskurs selv jeg.. Greit å få litt tips om hverdagen, med en ny sjef i huset ) Ønsker dere lykke til )
MM med spire Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Er det typen din som har fått alle hormonene eller??? Makan!!!!!!!!!! Hørtes jammen godt ut med en sånn natt... ) Håper Henning snart følger Jonathan sine spor )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå