Emma Erika Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Vad ska man ha med sig i sin väska till föden igentligen, är svårt förvirrad. Har nämligen en viss tedens till att packa allt för mkt...hmm. Vad har ni packat?? Tacksam för svar.
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Jeg skal ha med meg: Slippers Tøfler Blokk+penn Fuktighetskrem Hårbørste+strikk Tannbørste+krem Intimsåpe Leppomade Q-tips Lambi dopapir Ammebh Ammeinnlegg engangs+ull 2 bukser 4 gode truser 2 løse topper 4 sokker Noe å sove i Nattbind Shampoo+balsam Mobil+lader Filmkamera+lader Fotokamera+lader Kjeks el.lignende Frukt Vannflaske Ønskeliste Helsekort Småpenger Sminke Ansiktrens+krem =)
mayaya Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Kjære mars07, sorry altså, men jeg klarer bare ikke dy meg.. Hva med å ha med vennene til sokkene dine? Er det ikke litt kjedelig med enkeltsokker? Eller har vaskemaskinen spist dine også? ;-p Ellers vil jeg tilføye, klær til småen og til pappaen. Toalettsaker til pappaen. En haug med mynter i tilfelle parkeringshuset er fullt når vi kommer. Liste over telefonnummer, så vi husker alle vi skal sende til etterpå :-p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå