Gå til innhold

mdm president!


blindpassasjer

Anbefalte innlegg

Hei

Så du var instruktør på treningsssenter så da får du vel mye spørsmål, men må jo prøve da. I går fikk jeg beskjed på pump trening (er 30Ukerpå vei) at de ikke ville anbefale dette etter 6 mnd pga leddene mine, men jeg kjenner jo etter mens jeg trener og legger på mindre vekter enn jeg pleier siden jeg har noen på magen. Hvis en øvelse kjennes ut som det ikke er godt og gir noe smerte vil jeg jo stoppe, men ser ikke helt grunnen til det så lenge det føles bare bra. er dette et typisk utslag bare av enkeltes teorier de ikke har grunnlag for eller burde jeg høre på henne?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg er enig med deg! Hvis du kjenner godt etter, så skal dette på ingen måte være skadelig. Slutt med pump når du synes det begynner å bli ubehagelig. Det finnes ikke noe særlig forskning som skulle antyde noe annet. Er du vant til å trene, så kan u stort sett gjøre som du pleier :)

Jeg hadde step/styrketime i går, og har termin i dag :)

(Med jordmors velsignelse)

 

 

(Har førøvrig skiftet nick.....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres bra ut, er så glad i de timene men man lar seg jo skremme litt av disse damene da..du må jo være den sprekeste gravide jeg har hørt om noen gang, skulle ha trent der du er instruktør tydeligvis:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, igjen!

Ikke la deg skremme, men lov meg at du lytter godt til kroppens egne signaler :) Lykke til videre i svangerskapet! (Jeg håper forøvrig at min llle jente vil komme i dag, i og med at jeg hadde termin i går, og ikke er kjent for å være den mest tålmodige).

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått samme "beskjed" på treningssenteret mitt...

Men stoler på at kroppen sier fra, legger ikke på vekter, tar det mer som vedlikeholdstrening nå fremover.

Gjør ikke utfall pga bekkenløsning, og ikke trening av den rette magemuskelen heller, siden den deler seg og man kan ødelegge magen for alltid ved belastning.

 

Ellers kjører jeg som vanlig, og går på step og sånt også. Er jo så innmari moro, greier ikke la være :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...