mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 hei går i uke20 og har kjent liv enstund nå. varierer sånn på aktivitet. men igår kjente jeg litt mer med liv. Da jeg hadde spsit middag, kjente jeg noen spark opp mot ribbeina mine, er dette mulig? samme skjedde når jeg var lagt meg, sovna, lå sambo og holdt rundt meg plutselig kjente jeg et stikk oppunder ribbeina og han sier: der tror jeg jeg kjente de første sparkene til tulla:) men trodde ikke livmora gikk lengre opp til navlen eller litt under nå jeg? jeg er 2 gangs. og leste i dagboka fra forrige svangerskap at i uke 22/23 kjente jeg daglig spark, og ikke bare sånne sommerfugl bevegelser som jeg har kjent til nå.. morro om d er spark men kan ikke huske jeg kjente de opp under ribbeina heheh..jaja fler som meg? anyway ha en fin dag...
Duracellgirl*prøver* Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 jeg kjennte spark oppunder ribbeina forrige gang... de siste 10 ukene var det så ille at jeg fikk brist i 2 ribbein pga sparkene.
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 8. februar 2007 huffda.. slapp unna det sist, men denne jenta virker mye mer bedagelig enn gutten min..hun gir ikke fra seg så mye liv hver dag, men d kommer vel... håper jeg slipper unna brusta ribbein. men kjente du spark opp til ribbeina så tidlig?mener at livmora ligger jo litt nede i magen..hmmm
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå