Gå til innhold

Ekstra hud på magen?


Gjest

Anbefalte innlegg

Jeg er så heldig at jeg har tatt av alle kiloene etter svangerskapet, men har liksom litt ekstra skinn...

Er det trening av magen som strammer opp dette og?

Eller går det inn etterhvert?

 

Litt dumt sp.m. dette her, men siden jeg på juli klubben trenger jeg ikke være anonym..

 

Hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Velkommen i klubben :/

 

Jeg har også fått bort alle kiloene etter svangerskapet, men har jo noen ekstra i tillegg. Magen er slapp og lårene disser litt!!!

 

Må nok stramme det opp selv, tror nok ikke det på magisk vis bare trekker seg sammen dessverre! Og om noen har en magisk oppskrift sleng den over!!!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har enda 15 kg igjen, men fra erfaring fra sist var det eneste som hjalp styrkeøvelser og trening. Nå har jeg blitt flink å trene styrke to ganger i uka, og aerobic en gang i uka. Gjort dette i tre uker, merker allerede at magen synker litt sammen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også tatt av alle kiloene (eller har vel ca en igjen, men det brukte nå å gå litt opp og ned før graviditeten også, det). Men har fått en sånn fin bilring rundt magen. Jeg vet ikke om det hjelper å trene for å få den bort, for min del er det mere huden som er sånn enn akkurat fett... Det skader jo selvfølgelig ikke å trene for å prøve å se om den går bort, men det gidder jeg ikke. Tror jeg har fått min sånn for evig tid, jeg, som et lite minne om Karsten som jeg kan bære med meg... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...