Gå til innhold

hvor lenge sitte i vippestol?? 5 dager...

Anbefalte innlegg

Skrevet

lille er 5 dager og vippestolen er jo bare super, men hun kan kanskje ikke sitte der så lenge om gangen.. har lammeull også i den..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ryggen hennes tåler ikke lenge, ville brukt den minimalt til hun er sterkere. vi venter til vår er minst et par måneder

Skrevet

en 5 dager baby skal uansett ikke sitte... om du har en vippestol som kan ligges helt flatt så kan hun nok ligge der en stund..

du kan jo heller ligge henne på gulvet på et varmt godt teppet? det er mye bedre for ryggen til babyen..;)

datteren min har aldri brukt vippestolen..men jeg la henne ikke fra meg noen steder før hun var 7 uker..hehe... eller hun sov litt i korgen sin av og til... og i vognen da...hehe..ellers så bar jeg henne og vi lå på sofaen og koste..hehe...

Skrevet

Det kommer jo på om den er sittende eller om den kan slåes helt ned i liggestilling. Vår lå i sin lenge om angen fra han var født. Sov i den om dagen. Lunt og godt. Den var slått helt ned.

Skrevet

HS hos oss anbefaler ike å bruke vippestol i det hele tatt. De har sett at barn får bananformet rygg av det og i værste tilfeller blir barna svake og inaktive ( men det er de som sitter mye i dem da). Da Mathias var så liten hadde jeg han kun sitende i vippestol hvis jeg dusjoet mens han var våken. Nå bruker jeg den i tillegg når han spiser grøt. han er nå 6 mnd (om 2 dager).

Skrevet

Ville ikke brukt den i det hele tatt til så små babyer. La henne ligge lunt på gulvet eller et annet sted i stedet.

Skrevet

Vi begynte å bruke den da han kjedet seg litt på gulvet, som avveksling, han kunne jo ikke bæres på hele tiden. Ellers var den fin da vi begynte med grøt i 4mnd-alder. Brukte den ca til han var 6 mnd, da ble han så sterk at han nesten vippet seg ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...