mona_k og lille brage;) Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 min lille engel ble tatt med keisersnitt på lørdag pga svangerskaps forgiftning og seteleie.. så jeg fikk ikke lov til å føde normalt når de da var sikre på at det ville blir akutt ks.. jeg hadde ikke breit nok bekken til å klare det =(
Heli 79-har jente+ gutt Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Gratulerer så mye. kos dere:)
lillebøllaspringmadrass Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 gratulerer med brage magnus:) synd du ikke fikk føde "selv" men et keisersnitt er ingen mindre bragd:) godt alt er bra med begge to, d er d viktigste:D kos dere masse! klem
gullungemamma'n til 3!! ;-) Skrevet 8. februar 2007 #9 Skrevet 8. februar 2007 Gratulerer og ikke tenk at du gikk glipp av en fødsel selv om den ble til ks. Har hatt hastesnitt og vanlig fødsel selv, og tror egentlig ikke jeg ville nektet om noen hadde sagt jeg måtte ta ks denne gangen. Bedre med ks en en hard fødsel med masse uro og fare for mor og barn, i.o.m ditt smale bekken. Du har båret frem et velskapt barn!!! Det er det som er bragden! -Ikke hvordan barnet ble født. Velkommen til verden lille Brage Magnus også!!
mona_k og lille brage;) Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 9. februar 2007 tusen takk alle =) han er 35 rund hodet..vekt 3720g lengde vet vi ikke for de ville ikke streke ham siden han lå i sete.. jeg vet ikke hva som er best av ks og vanlig =) men hadde nok valgt fødsel vis jeg kunne velge .. syns stinge gjør så sykt vondt.. må jo ha hjelp til alt .. kommer ikke opp av senga på egenhond engang lol .. jaja men det er nå verd det ;)LYKKE TIL JENTER =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå