Gå til innhold

Opprop for februarjentene på overtid..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem er her fortsatt?

Jeg er, dessverre.... Her skjer det ingenting..

- 3 i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ikke her heller.. Det har nok skjedd et ras i tunnelen min, for det er trøblete å få "ting" inn der, og hun vi venter på kommer HVERTFALL ikke ut!! Men å tilkalle Falken, kanskje?? *gruble*

Skrevet

-sorry at jeg blander meg inn i overtidsgreiene dine, assa.. Men resten av februarsøstrene våre har slitt seg- aner ikke hvor noen er, og føler meg SÅÅÅ alene i ventetiden. Lengste adventstiden EVER

Skrevet

he he... best det, må jo sjekke om nødutgangen er blokkert..

Skrevet
:) ja, kjedelig å vente, enig i det. Men de har det sikkert bra inni magen, da.. Er det bare oss to igjen, eller??
Skrevet

jeg er nok her jeg også.... -2 i dag... Og det tallet kommer nok desverre tilå stige ytterligere... :-(

Er sååå lei nå - kan ikke bare lille gullet komme ut??? Vi har det jo faktisk ganske fint her ute og da... :-)

Finnes det ikke noe man kan holde utenfor utgangen for å lokke dem ut??? haha.. slik man gjør med ost for å få musa ut av hullet??? :-)

Skrevet

Jeg har (mentalt) hengt opp et bilde av en stor pupp full av melk foran utgangen, men det virker ikke... Får prøve noe annet ;)

Skrevet

hehe :-)

Ja det er vel desverre ikke annet å gjøre enn å vente.......:-/

Skrevet

Jeg er her enda også...-5 dager nå.. urk! Håper virkelig noe skjer snart! Slimproppen gikk i går tidlig, så var det maserier i hele går.Håper det skulle ta seg opp til noen skikklig vonde rier..men neida...ahhh...så skuff!!!

Skrevet

du er snart i mål du, Missii!!

Skal på kontroll i ettermiddag.. Har kynnere jeg nesten kaster opp av- i helgen satt de i korsryggen og ned i lårene. Da var jeg SKIKKELIG fødeklar, altså.. Også blir skuffelsen SÅÅ stor når det stopper opp og jeg sover som en bamse hele natta...

Skrevet

jeg er her... - 6 dager i dag... Dette er jammen festlig, dere... Har hatt murringer i ryggen og sterke kynnere til og fra i to daøgn, men det tar seg ikke opp! Jeg VIL hilse på babyen vår snart!!! :-)

Skrevet

hadde termin for 2 dager siden. Kjeder meg veldig! hva gjør dere for å få tiden til å gå? Jm sa til meg, slapp av og kos deg o tenk på noe annet. Hun er jo veldig morsom...

Skrevet

Jeg er også her.Termin for 7 dager siden.Hatt masse falske alarmer siste tiden,og har helt mistet troen på at det faktisk snart kommer til å skje.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...