mamman til flere Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Hvem er her fortsatt? Jeg er, dessverre.... Her skjer det ingenting.. - 3 i dag.
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 ikke her heller.. Det har nok skjedd et ras i tunnelen min, for det er trøblete å få "ting" inn der, og hun vi venter på kommer HVERTFALL ikke ut!! Men å tilkalle Falken, kanskje?? *gruble*
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 -sorry at jeg blander meg inn i overtidsgreiene dine, assa.. Men resten av februarsøstrene våre har slitt seg- aner ikke hvor noen er, og føler meg SÅÅÅ alene i ventetiden. Lengste adventstiden EVER
mamman til flere Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2007 he he... best det, må jo sjekke om nødutgangen er blokkert..
mamman til flere Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 8. februar 2007 ja, kjedelig å vente, enig i det. Men de har det sikkert bra inni magen, da.. Er det bare oss to igjen, eller??
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 jeg er nok her jeg også.... -2 i dag... Og det tallet kommer nok desverre tilå stige ytterligere... :-( Er sååå lei nå - kan ikke bare lille gullet komme ut??? Vi har det jo faktisk ganske fint her ute og da... :-) Finnes det ikke noe man kan holde utenfor utgangen for å lokke dem ut??? haha.. slik man gjør med ost for å få musa ut av hullet??? :-)
mamman til flere Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. februar 2007 Jeg har (mentalt) hengt opp et bilde av en stor pupp full av melk foran utgangen, men det virker ikke... Får prøve noe annet
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #8 Skrevet 8. februar 2007 hehe :-) Ja det er vel desverre ikke annet å gjøre enn å vente.......:-/
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 8. februar 2007 #9 Skrevet 8. februar 2007 Jeg er her enda også...-5 dager nå.. urk! Håper virkelig noe skjer snart! Slimproppen gikk i går tidlig, så var det maserier i hele går.Håper det skulle ta seg opp til noen skikklig vonde rier..men neida...ahhh...så skuff!!!
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #10 Skrevet 8. februar 2007 du er snart i mål du, Missii!! Skal på kontroll i ettermiddag.. Har kynnere jeg nesten kaster opp av- i helgen satt de i korsryggen og ned i lårene. Da var jeg SKIKKELIG fødeklar, altså.. Også blir skuffelsen SÅÅ stor når det stopper opp og jeg sover som en bamse hele natta...
ejiec++ Skrevet 8. februar 2007 #11 Skrevet 8. februar 2007 jeg er her... - 6 dager i dag... Dette er jammen festlig, dere... Har hatt murringer i ryggen og sterke kynnere til og fra i to daøgn, men det tar seg ikke opp! Jeg VIL hilse på babyen vår snart!!! :-)
mammatør Skrevet 8. februar 2007 #12 Skrevet 8. februar 2007 hadde termin for 2 dager siden. Kjeder meg veldig! hva gjør dere for å få tiden til å gå? Jm sa til meg, slapp av og kos deg o tenk på noe annet. Hun er jo veldig morsom...
tripptrapp3sko Skrevet 8. februar 2007 #13 Skrevet 8. februar 2007 Jeg er også her.Termin for 7 dager siden.Hatt masse falske alarmer siste tiden,og har helt mistet troen på at det faktisk snart kommer til å skje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå