Gå til innhold

noen treningseksperter her??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

jeg har kanskje et luksus problem, men når man har jogget i over ett år,30 min- 1 time 2-3 x i uka og driver med pilates, så blir jeg så fortvilet over at jeg ikke får strämmet opp magen min godt nok..

Jeg har ingen kg for mye, vil iallefall ikke bli tynnere. men kjenner at det er noe rart med mage formen min. navlen står ut enda, og jeg kan ta to fingre inn mellom mage musklene ved navle området..Mangles det en muskel? kan den trenes opp? Er så frustrerende når jeg er i super form ellers, også har jeg en mage som buler ut rundt navle området.... noen som har noen eksakte øvelser som går på det området? Har og ball så kan trene med det... TAKker og bukker for alle gode råd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hei=)

ja jeg er den samme som den under...var så lenge siden jeg skrev den, så jeg trodde den var langt borte nå..

tusen takk for svar! skal snakke litt med en fysioterapaut og høre, jeg tror ikke det at løpet er kjørt for musklene....

trodde og at man ville få vondt noen sted hvis noe er galt... jeg skal gi litt tilbake melding hvis jeg får noen lure svar=)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...