♥@nette med prinsessene♥ Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Hei alle sammen ! Lurer på hvor mye og hvor mange måltider barnet ditt på seks mnd spiser.... ? Hva får barnet til hvert måltid ? synes det er så vanskelig.... Lillemor har lenge nå vært fornøyd med 4 måltid i døgnet.. dette har passet hennes døgnrytme godt.. Nå begynner hun å bli sutrete og jeg mistenker at hun kanskje vil ha mer mat plutselig... Men da blir det sånn at vi må holde henne våken på kvelden for å rekke å gi henne mat... er usikker på hva vi skal gjøre...
♥@nette med prinsessene♥ Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 8. februar 2007 dytt dytt... noen tips ?
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 kan ikke hjelpe for gutten min er bare to mnd.....sorry... men må jo være noen her inne med 6 mnd gamle babyer som kan svare bedre.. Lykke til
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Vesla spiser grøt med frukpure ca. 10.00 og 18.00, midag ( ikke mye ennda) med frukpure kl14.00 og pupp før dag- og nattsøvn, 1-2 ganger per natta
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 Når vår var 6 mnd åt han grøt til morgen og til kvelds, 4 mnd middagsglass, men hoppet kjapt over til 6 mnd, eller han åt hjemmelaget middag. Han ammes, så akkurat hvor mye han drikker vet jeg ikke, får flaske med mme også, men varierer hvor mye han tar, alt fra 10 ml til 100 ml kanskje. Når han var ca 6.5 mnd fikk han også banan til lunsj. Lurer på å introdusere han for brødskive snart. Men pga sen middag her i huset, får lille grøt - middag - banan - grøt, hvis omvendt med middag/banan blir middagen så tett innpå grøtmåltidet at han spiser lite grøt og det blir bare tull med det meste. Men det er sånn vi har funnet ut av, da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå