Gå til innhold

Hvor vanskelig må dette være.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Herre min hatt jeg blir helt svett av å lete etter barnevogn. Har endt opp med tre alternativ, men jeg bestemmer meg og ombestemmer meg flere gang for dag. Mine valg står mellom Teutonia S3, OTH og Emmaljunga cangaroo. Vil ha en trehjuling, og en som er lett generellt. Problemet er det at jeg kommer fra en liten plass i nord og den eneste vogna jeg får kjøpt her er Emmaljunga. Tenkt mye på å bestille OTH, men hvordan blir det da i fht om man skal reklamere, eller det blir skade på vognen? Tenker det kan være en fordel å kjøpe vogn i nærheten av der man bor med tanke på akkurat det. Tar ellers imot alle tanker i fht mine alternativ. For og i mot.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!

en vanvittig vognjungel, det er jeg heeelt enig i!

hva med å bestille teutonia s3 av rita holm på www.lilleprinsen.no?

vi kjøpte vår s3 der. ikke vært noe med den, men om det skulle bli noe, så sender vi den bare til henne igjen. jeg for min del liker utseendet bedre på s3 enn på cangaroo. s3 er veldig lun og god, barna sitter kjempefint, den er stødig, og veier ikke MASSE MURSTEIN liksom.

jeg tror jeg ville ha gjort det jeg! :-)

lykke til !:-)

Skrevet

Ja, har tenky på det å bestille. Hvis man da evt må sende vogna til rep, får man da låne en i mellomtiden tro? Ellers så synes også jeg at s3 virker som den mest lune og romsligeste.

Skrevet

Jeg har selv OTH og er knall fornøyd med den. Men jeg ville kanskje gått for Emmaljunga hvis jeg var deg, for det første er det helt sikkert kjempe gode vogner, men så tenker jeg at det må være mest praktisk å ha den, i tilfelle du skulle trenge noen nye deler etc., og da er det jo veldig greit å ha en forhandler i nærheten?!...

Skrevet

Enig med Anonym, spirit s3 fra Rita Holm. Greit med vendbar vogn det første året.

Har selv OTH men ville ikke brukt den til baby fordi den ikke er vendbar. Den er heller ikke lun, ikke i det hele tatt, og passer derfor best for større barn (over 1 år).

Skrevet

ville gått for emmaljunga sport Combi, vendbar lun og stor bag, min sover ute med voksipose i baggen og er 12 mnd

les trådene om emmaljunga her og bli overbevist ; )

simo har også gode bagger, men det var vanskelig å få tak i eller......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...