Gjest Skrevet 8. februar 2007 #1 Del Skrevet 8. februar 2007 så da tok det kanskje bare 2 netter å avvende kl.3 puppen. Vi får se om det varer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 8. februar 2007 #2 Del Skrevet 8. februar 2007 HELDIGGRIS! sier ikke mer..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 8. februar 2007 #3 Del Skrevet 8. februar 2007 Så heldig - håper det varer da! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 8. februar 2007 #4 Del Skrevet 8. februar 2007 Ååååååå... *misunnelig* Så flott at dere har klart dette!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tæssejenta Skrevet 8. februar 2007 #5 Del Skrevet 8. februar 2007 Så heldig du er æ! Er overlykkelig fordi jeg bare har hatt 1-2 amminger de siste nettene jeg.. Endelig litt søvn igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mummiboy 21.07.06 Skrevet 8. februar 2007 #6 Del Skrevet 8. februar 2007 Ja det er herlig med søvn igjen!! Vi slapp heldigvis å avvende Niklas,han sov bare lengre og lengre jo større han ble I natt sov han fra halv 8 til halv 9 uten mat, og han ville heller ikke ha flaske før han la seg heller, så jeg tenkte kanskje han kom til å våkne i natt, neida han sov bare lengre han Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tæssejenta Skrevet 8. februar 2007 #7 Del Skrevet 8. februar 2007 Så deilig da! Vi begynte med grøt til kvelds i steden for velling, så mulig det er det som gjør at han sover bedre. Deilig er det i hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #8 Del Skrevet 8. februar 2007 Heldiggrisen! Nyt det:-) Sofie sover nå fra 20-1 i strekk, synes det er luksus jeg. Regner med hun er over året før hun sover hele natta..Hjalp pappaen deg med nattavvenning? Jeg tar begge barna når de våkner om natta, det gjør at jeg er helt utslitt, og orker bare ikke når Sofie våkner i 1 tiden, ender opp med å ta henne i senga vår.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #9 Del Skrevet 8. februar 2007 Haha, vi har blitt rammet av sovesyke vi også :-) Maja sov fra utrolige 20-07 og videre til halv ti. Nå har hun snart sovet i en time igjen... Jeg skal vel snart begynne å bekymre meg over at hun sover for mye no da:-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 8. februar 2007 #10 Del Skrevet 8. februar 2007 Heldiggrisen! Men jeg synes nå foreløpig det går greit å våkne på natten. Tar ham opp i sengen til oss, så da er det liksom ikke så slit... Men nå skal vi prøve å slutte med det, regner med at jeg da synes det er mer slitsomt med disse nattlige oppvåkningene!! :o/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå