Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #1 Del Skrevet 8. februar 2007 Hei, på 6 mnd kontrollen, så viste det seg at hodeomkretsen til snuppa har vokst så mye siste måneden at den har krysset 2 vekstkurver. Helsesøster sa det eks kunne være dårlig drenering av spinalveske fra ventriklene. Må på US på nærmeste sykehus, men har ikke fått time før i Mars. Snuppa var liten i hodeomkrets (33 cm) da hun ble født og har fulgt sin kurve inntil forrige måned. Forøvrig ser hun sunn og frisk ut og utvikler seg normalt. Ingen tegn til trykk inni hodet da fontanellene er helt normale, og øynene er ikke utstående. Er det noen som har opplevd det samme? Noen som vet noe om dette? Må si jeg ble overrasket da de begynte å henvise til sykehuset, for før kontrollen var jeg sikker på at alt var bra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 8. februar 2007 #2 Del Skrevet 8. februar 2007 Hei, har svart deg på småtroll, men kan kopiere det inn hit også hvis du vil. Ingen grunn til å være anonym dette vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 8. februar 2007 #3 Del Skrevet 8. februar 2007 De vil alltid undersøke i forhold til dette da det nå går ut over det man kan følge på helsestasjonen. Hydrocephalus (vannhode) er den tilstanden man vil utelukke - og de aller aller fleste får dette avkreftet ved undersøkelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #4 Del Skrevet 8. februar 2007 Takk for svar! Jeg sier allikevel HUFF! Min første datter hadde en medfødt missdannelse som ble operert da hun var 2 år. Vi slet grusomt hele tiden før operasjonen, og jeg har vært så siten som jeg ikke trodde det gikk ann å bli. Jeg rakk så vidt å komme meg igjen før vi fikk sistemann. Hun har som sagt virket så veldig normal, sunn og frisk, så det har ikke helt gått opp for meg at det kan være noe galt denne gangen også. Håper inderlig at alt er normalt til tross for vekstkurver.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå