fire-solstråler Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 nå har snuppa sovet fra 21,30 om kvelden og til 6 om morgenen. Har ikke tatt henne opp igjen om kvelden når hun skriker, men roer henne i senga..og nå skjønner hun at hun ikke kommer opp...skikkelig deilig å få sove hele natta igjen.....
Hemmeline Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Ja er det ikke herlig:))) Tulla mi var våken hele natta i 7 uker, og da plutselig skjønte hun at man skal sove om natta og være våken om dagen. Hun våkner kun 1 gang om natta for å få pupp, men sovner med en gang igjen! Fantastisk å få sove om natta igjen
*Lucia* Skrevet 8. februar 2007 #3 Skrevet 8. februar 2007 Heldiggris!! :-) Ikke mat heller på alle de timene?
fire-solstråler Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. februar 2007 nei, hun får ikke mat på de timene...men hun får litt ekstra mm om kvelden som jeg pumper ut på morgenen..
Mary1- født victoria Skrevet 8. februar 2007 #6 Skrevet 8. februar 2007 jeg å... Grønn av missunnelse... Hadde vært deilig å sove mer enn 3 timer av gangen ;o) Men det kommer vel snart håper jeg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå