Gå til innhold

Liker deres babyer seg på magen?


Gjest

Anbefalte innlegg

Sofie har veldig lenge nå blitt sinna hvis hun snurrer seg på magen eller jeg legger henne. Men, denne uka snur hun seg selv til magen og blir liggende der å lete etter leker, åle seg litt eller bare ligge der. Av gammel vane snur jeg henne, men hun snur seg rett tilbake. Da kan hun enda trene nakken og krabbing:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, når jeg legger Nora på gulvet nå, legger jeg henne gjerne på magen. Hun ligger jo omtrent bare på magen på gulvet nå, tar bare noen hviler der hun legger seg over på rygen. Hun trener seg opp på alle fire, og "hopper" med bena. Prøver til tider å løfte en arm, men det går ikke framover ennå, nei!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger henne på magen først, men det er sjelden hun har tålmodighet til å ligge der lenge. Virker som om hun blir frustrert av å ikke klare å komme seg framover. Ellers går det helt fint å ligge der i ti min og tygge på leker. Hun er aller mest glad i baby gymmen enda, men jeg lar henne nesten ikke ligge der, for jeg synes den "låser" henne så mye

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Simen hater det:) Men han sitter å leker selv han da... Blir nok aking på rompa her i stedet for kryping....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er magen favoritten, ja. Sigurd snur seg med en eneste gang hvis jeg legger han på ryggen. Mye lettere å utforske ting når han ligger på magen, pluss at han har pønsket ut hvordan han skal komme seg fremover og da blir jo ryggen litt kjedelig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg legger Leander automatisk på magen om han ikke akkurat har fått pupp. Men han snur seg fra mage til rygg og tilbake igjen som han selv vil. Men det blir mye på magen, og så løfter han seg opp på strake hender og skur seg bakover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Albert var ikke noe glad i det for et par uker, men nå liker han det best. Blir litt sint når det går bakover i steden for fremover bare:) Han har begynt å reise seg opp i krabbestilling også nå, så nå krabber han vel snart også:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det nå ryggen som ikke er noe moro! Prøver å sette seg opp, snur seg eller bare blir skikkelig sinna!!!!

 

Legger henne automatisk på magen når jeg legger henne ned og da er hun overalt på matta etter lekene sine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karsten foretrekker magen nå. Jeg legger ham konsekvent ned på ryggen, men før han treffer underlaget har han snudd seg over på magen. Snur seg sjelden over på ryggen selv, blir liggende på magen til han ikke orker mer. Da ligger han med nesa ned i underlaget og gråter til jeg tar ham opp... Første runden på morgenen kan han faktisk ligge opptil 45 minutter alene og leke på magen... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...