-Bobsi Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Jeg prøvde Emmaljunga Cangaroo her om dagen. Den virket veldig god. Sittedelen var bred, så Snupi (13mnd) vil ha veldig god plass. Lang i ryggen. Sittestillingen var nesten loddrett. Liggestillingen helt ok. Den er lett. God fjæring på bakhjula. Kan suppleres med City Bag når vi engang trenger det. Men jeg vurderer også OTH. Noen som har sett på begge og kan sammenligne fordeler og ulemper med de to?
mammmamia ** Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 OTH! Utelukkende pga store lufthjul!! Hjulene på Emmaljunga er plastikkhjul og er noe herk på ujevnt underlag, skikkelig stivt og ekkelt å trille..! Jeg har prøvd begge og synes OTH overgår Cangaroo så det holder!
Gjest Skrevet 9. februar 2007 #3 Skrevet 9. februar 2007 Har ikke sett eller prøvd cangaroo men har selv OTH og kan anbefale den! Herlig med lufthjul, ville ikke hatt noe annet. Og så er den lett å få solgt igjen når den tid kommer.
~emin~ og Lillingen april-10 Skrevet 10. februar 2007 #4 Skrevet 10. februar 2007 Jeg har heller ikke prøvd Cangaroo, men jeg har kjøpt en OTH til lillemann i magen og den er vidunderlig å trille! Prøvde 5-åringen oppi sportsdelen inne i stua, og den var likevel kjempelett å trille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå