Nit@™ Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Mannen min sov så urolig i natt (litt syk) så kl 02.30 hadde han lagt seg i stua for ikke og vekke/forstyrre noen. kl hans ringer kl 5. Kl 04.50 våkner han av at noen står i stua og sier navnet hans og at han må stå opp... Han så personen, og trodde først det var meg. Plutselig var personen borte. Han gikk opp for og se om jeg var våken, men jeg sov. Lurer fælt på hvem denne damen kunne vært, og hvorfor skulle han opp 10 min før kl ringte? Han hadde sett i hele huset, men ikke funnet "dama" igjen.. Merker ikke noe til henne nå, noen som vet hvem hun er? Har en liten misstanke men.......
Twig Skrevet 8. februar 2007 #2 Skrevet 8. februar 2007 Ååh, nå frøs jeg.. jeg får ikke inn noe ak nå, men jeg dytter den opp, så kanskje Kimby kan prøve
*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 Huff jeg også men det er nok fordi jeg synes slik er så skummelt, hehe.. Men har hørt om en lignende episode. Veninna til mamma døde da hun var rett over 40 år og det mens hun var på hyttetur med mannen og yngste sønnen. Nøyaktig et døgn før hun døde lå mannen på sofaen og sov og han ble vekket av at kona gikk gjennom stua. Hun tittet ned på ham og smilte før hun forsvant ut. Han trodde hun skulle ut på toalettet og gikk inn for å legge seg i senga. Men der lå hun og sov.... Han fikk det for seg at han måtte låne en mob. dagen etter og reiste til en nabo og fikk lånt en til over helga. Nøyaktig ett døgn etter at han opplevde dette døde hun brått og uventet av hjerneblødning! Han hadde jo nå tlf men det var allerede for sent for hun var død...
Nit@™ Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 9. februar 2007 Mannen min påstår fortsatt at det var meg! Jeg går ALDRI i søvne. Jeg føler veldig på at noe kommer til og skje her, men jeg får ikke inn hva. I går var det "trøkkenes" og være her, og i dag også selv om det har vært noe lettere. Han er 100% sikker på at han ikke drømte, OG han tror ikke på overnaturlige ting en gang, men dette rystet han tydeligvis. Han nevnte det igjen i går kveld... Noen som ser noe for meg? Klarer ikke denne selv! Sikkert en mening med det?
Twig Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 Okeej.. her er det jeg får opp fall i håret mørkt (kanskje ikke helt mørkt) briller? ikke helt sikker på den men.. ribbegenser (brun) sandaler eller tøfler av noe slag forholdvis normalbygd har en bok i hånda..blå kopp i den andre Men nei, det er ikke deg jeg ser.. deg har jeg jo sett )
Nit@™ Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 9. februar 2007 Det kan være x-kona hans da kanskje.. Men skulle likt og vite hva hun ville. Hun og mannen min har en sønn sammen, kanskje det er noe med han? Uff, blir bare og tenke og tenke dette!
Twig Skrevet 9. februar 2007 #8 Skrevet 9. februar 2007 Kan jeg spørre hva ho døde av? Gammel er sønnen? hmm.. ikke godt å si hva ho vil :S
Nit@™ Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 9. februar 2007 Ho døde av hjertesvikt. Hadde hatt vondt i brystet i en uke, skulle til lege mandagen etter. Hun var hos moren sin og grillet og fallt overende på kjøkkengulvet der. Døde momentant. Vi fikk tlf fra politiet kl 23 på kvelden og heiv oss i bilen. Var selvsagt lørdagen etter raset gikk på rv 7 ved nesbyen, så vi måtte kjøre over fjellet. Tok 2 timer og kjøre nedover, en tur som normalt tar 45 min. Sønnen var da 13 1/2 år. Det er snart 8 år siden.
Twig Skrevet 9. februar 2007 #10 Skrevet 9. februar 2007 Ojsann!! Grsuomt uansett.. jeg får opp bokstavene M, e og S.. sier det det deg noe?
Nit@™ Skrevet 9. februar 2007 Forfatter #12 Skrevet 9. februar 2007 M, E og S sier meg ikke noe nå.. Får tenke litt på den der. Håpe det blir stille på jobb i kveld, så skal jeg se om jeg finner ut noe.
Twig Skrevet 9. februar 2007 #13 Skrevet 9. februar 2007 Gjør det jeg kan selvsagt få feil bokstaver her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå