Anonym bruker Skrevet 8. februar 2007 #1 Skrevet 8. februar 2007 Hei, er du noe her inne. Ser så sjelden nicket ditt. Din hemmelige venn, meg, ser ofte etter deg...
S Skrevet 9. februar 2007 #4 Skrevet 9. februar 2007 Nå er jeg her, har vært uten data for den gikk sund..men nå er jeg på nett igjen. Har lest for harde livet for å "oppdatere" meg her inne igjen.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #5 Skrevet 9. februar 2007 så fint at du er her igjen. Nå må du gi meg noen opplysninger om deg. Ser deg ikke på listene over de som er med.
S Skrevet 9. februar 2007 #6 Skrevet 9. februar 2007 Tja, hva vil du vite da:) Jeg har to gutter, en på tre og minstemann på 7 måneder, og er gift. Har passert de 30 og lever godt med det:) Fikk beskjed om at postnr mitt manglet, men har sendt det til [email protected] nå.
Anonym bruker Skrevet 9. februar 2007 #7 Skrevet 9. februar 2007 flott, da får jeg sikkert det tilsendt. Har nemlig ikke sendt noe ennå.
Sanna&Simen Skrevet 9. februar 2007 #8 Skrevet 9. februar 2007 Postnr er nå sendt som pm til den hemmelige vennen i dette "forholdet"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå