Hoppetussa Skrevet 8. februar 2007 #1 Del Skrevet 8. februar 2007 Visste dere at den grunnleggende språkforståelsen hos babyer er ferdigutviklet allerede ved 8 mnd? Sier forskere da. Helt utrolig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Benni-min Skrevet 8. februar 2007 #2 Del Skrevet 8. februar 2007 Wow, nei det visste jeg ikke. Gjelder det to-språlige unger også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 8. februar 2007 De bruker bittelitt lenger tid på å lære språket, visstnok - gjelder det for dere? Men de tospråklige klarer seg visstnok utrolig bra seinere i forhold til fremmedspråksinnlæring! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 8. februar 2007 #4 Del Skrevet 8. februar 2007 Jøss, det var tidlig! Godt at jeg er en "skravle-høne" da, så Karsten har hørt massevis av prating allerede, han! ;o) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #5 Del Skrevet 8. februar 2007 Ja, det synes jeg også var tidlig. Det er jo først og fremst at de klarer å skille lyder, at lydene de og ba blir til bade når man stokker det om, osv., men ganske fantastisk! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå