Gå til innhold

April: Hva gjør jeg om jeg er gravid nå?

Anbefalte innlegg

Leste innlegget litt lengre nede om syklus, og må vel innrømme for meg selv at min er utrolig regelmessig. Har ikke vært en dag over siden dei første månedene etter at jeg fikk igjen mensen etter fødsel.

Nå er det gått en uke og jeg har ikke tort å ta test. Veit ikke om jeg kjøper en med det første heller, men tror min kjøre vil få det avbekreftet eller bekreftet. Det er mye lettere når barna er planlagt enn slik som dette.

Off hva gjør jeg nå? Passer ikke i det hele tatt.

Håper i det lengste laget at mensen kommer.

Fortsetter under...

At du tør å gå å vente??! Jeg må ta test helst litt før jeg, hvis jeg er usikker...hehe.. Men kanskje anderledes når en ikke har planlagt det... :s Men hvis du er gravid så ordner det seg nok. Det pleier alltid å ordne seg for snille jenter -og her i aprilklubben er det bare snille jenter..! ;) -Det passer jo aldri å få barn..Det må være i 5% av tilfellene tror jeg, at det faktisk hadde passet å få barn.. Det var det vi tenkte iallefall, og fant ut at vi bare må få det til å passe når det først skjer..

-Vet ikke om det var noen trøst egentlig... Men du må oppdatere når du vet mer, ok? Så skal vi håpe sammen med deg at mensen dukker opp, eller at testen du tar er negativ... (Kan jo nesten ikke håpe på at du er gravid hvis du ikke ønsker det..hehe)

*stooor kleeem*

Å, ja! Du må holde oss oppdatert selv om jeg leser her at et lite nurk ikke passer for dere i det hele tatt nå...

Er nesten heelt sikker på at når din kjære får vite at du (kanskje) er gravid igjen..og nyheten har fått sunket inn litt,.. så er tanken på et nytt familiemedlem ikke så verst likevel..?!

Nå vet jeg jo ikke om dere har flere barn fra før siden du er anonym nå, men jeg har selv to søstre, og etter det jeg har hørt er ingen av oss planlagt... he-he...; )

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...