Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter å ha småkost med mannen min i flere dager nå var det klart for litt action i går kveld :-) Men tror dere ikke mannen min hadde lettet på trykket selv først da, så når det var min tur til levering så ble det ikke noe søl for å si det sånn. Jeg ville jo gjerne ha alle de millionene jeg, men der ble jeg snytt gitt.

Jeg sa ikke le :-) Jeg sa selvfølgelig ikke noe til mannen min, men er jo ikke født i går nei. Gjett hvem som skal få kjørt seg i kveld også. Ja, mannen min har å komme med leveranser da også. Det skal jeg sørge for :-)

Ha en fin arbeidsdag alle sammen.

klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:-) Unnskyld, Martine, det er vanskeleg å la vera. Eg ser for meg det betutta fjeset ditt. Drive på slik når ein har så flott dame som deg, da gitt! Gubben din må ta seg saman! :) Lykke til i kveld, Martine. Måtte det bera frukter.

Sjøl fekk eg tantebesøk måndag, men nå driv ho og pakkar kofferten, så da drar ho nok snart :)

Klem frå

Skrevet

Jeg skal forsøke å la være med å le martine, men det er nå godt at du ikke kan se meg nå :-) (Smile litt kan jeg vel få lov til). Ja, det er jo næsten tragikomisk det der, men det er jo slikt som skjer. Vi har (heldigvis) ikke full kontroll selvom vi prøver aldri så mye å få det. Du får ta revanse i kveld! Lykke til martine!

(hi,hi, hi - kunne ikke dy meg for å le bitte litt)

Skrevet

Uff, menn altså...=)

Må si jeg ble litt lattermild. Dere får ha lykke til i kveld, ikke slipp gubben ut av syne før du har fått sanket alle rumpetrollene=)

Skrevet

Måtte le litt, unnskyld!! Sånn går det når du bare erter litt vet du..hehe.

Synes det høres ut som et sunnhetstrekk jeg, tenk nå er neste dose ferskvare, du skal se det er det som skal til...

Stor klem og lyke til

Skrevet

Fnis. Sånn kan det gå. Lykke til ikveld da!

Skrevet

hihi... sorry, jeg ler ikke så veldig høyt altså...

Min gubbe gjorde det samme for en tid tilbake. Jeg hadde gått og gleda meg til litt action, han la seg i badekaret, og gjett hvem som kom helt slukøra ut av badet....

Jajja, du får lure han rundt i kveld og håpe han har samlet nok soldater til jobben!!

;-)

Skrevet

Lykke til i kveld Martine,er nok samlet seg opp en fin liten hær til i dag og :)

Skrevet

For en frekking! Måtte le alikevel jeg, Nå er du forhåpentlig i full gang du da, hvis ikke aner jeg at panikken tar deg. Hiv og hoi

Skrevet

Måtte dere holde tempen oppe i kalde hjemtrakter i kveld Martine.

Jeg ler ikke,men du ser nok at jeg trekker på smilebåndet....C";)

Lykke til !

Skrevet

Skjønner godt at du ville ha dosen med overtrykk ja, men hvis DU leverer ett gull-egg og Han leverer èn elite-svømmer så burde det jo holde for klaff denne gangen.

(Gubben min passer seg forresten for å begå samme tabbe for tiden, er nok redd for å miste trykket helt, he he, (nei, nei, det er ikke DEG jeg ler av). Han vet at dette er ramme alvor!

Skrevet

Tenker dere fikk dere en latter ja. Takker for alle lykkeønskninger. Jeg satt og smilte og lo da jeg leste i svarene deres på jobb igår. Gjett hvem som fikk det hun ønsket seg aller mest i går kveld? Jeg er superfornøyd jeg nå. 2 kvelder på rad er ikke hverdagskost hjemme hos oss nemlig. Som regel blir det annenhver dag rundt el. Nå får vi håpe gullegget og supersvømmeren finner hverandre.

Ha en flott dag alle sammen

klem fra

Skrevet

Flott Martine :)

Blir spennende fremover nå.

Ha en fin dag du også.

Masse lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...