Gå til innhold

Trenger gode tips ang. snørr...


fjolla

Anbefalte innlegg

Snuppa er bare så sinnsykt snørrete. Noen som har gode tips på hvordan jeg skal få det ut, hun greier jo ikke å blåse akkurat :)

Det renner, renner og renner, er redd hun skal bli sår under nesa så mye som jeg tørker.........

Finnes det noe man kan "suge" ut snørra med??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA det finnes "snørrsugere" på babybutikker og på apoteket. Ellers har vi her brukt en tom nesedråpebeholder (sånn liten plastsak) for åta ut snørr med:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å spørre om det samme. Her er det ikke rennende snørr, men hard snørr, men i store mengder. Prøver å pelle uten hell, dryppe saltvann i nesa(klarer ikke ig mm selv om det er det absolutt beste)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ved tett nese finnes det nesespray for barn under 2 år på apoteket. Den er veldig effektiv. Ellers får vi ut litt snørr med "snørrsuger", men han hater at jeg bruker den på han:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, signerer denne! Løs opp hard snørr med saltvannsdråper, sug ut med "snørrsuger'n" og drypp inn nesespray eller nesedråper for barn under to år! Da er nesa bra!!

 

Nora fikk til et skikkelig nys isted, og det ble et flott 11-tall under nesen - så vi må nok til med oppskriften, vi også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...