Gå til innhold

Hvor langt reisevei til sykehuset?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Er omtrent samme avstand fra meg og til ullevål,men jeg fikk ikke plass der og må til bærum. (er vi naber eller... hi hi hi)

Kjøretid 25-30 min avhengig av trafikk.

Får bare planlegge slik at vi ike må kjøre i 15.30 tiden på en fredag...

Da kan man risikere og bruke laaaaaang tid.

Tipper det tar ca 15 min til sykehuset, men det meste er motorvei, så det går nok ann å kjøre litt raskere:) Men jeg brukte lang tid på å føde sist gang, så jeg har sikkert god tid denne gangen også:)

må reise innover til bodø med fly jeg, men tar ca 20 min bare, også fem min med bil ca, tror jeg :P blir jo sendt innover en uke før termin jeg da... håper bare jeg slipper å gå over tida.... har begynt med bringebærbladkapsler, så håper at dem funker som dem skal... :)

Annonse

Hele 3,6 km til Ullevål hjemmefra.. Gulesider sier det tar 4 min!!!! Det har jeg enda til gode å oppleve.. Jeg har på det raskeste kjørt på 7 min, dette var kl 06.30 om morgen.. Det er tross alt noen lyskryss på veien.. Er ikke lov å kjøre på rødt, selv når man skal føde;)

Tenker det tar ca 15 min. eller noe... til Ullevål altså..

Er usikker på om vi skal satse på taxi med tanke på få parkeringsplasser..

Hva skal andre Ullevål-fødende gjøre? Koster det mye å stå parkert der også kanskje?

Annonse

Joda, jeg tror nok vi blir tatt godt vare på i Bærum, men jeg hadde sett fram til familie hotell med fred og ro på ullevål istedenfor 4-manns rom i Bærum.

Skal ikke klage. Det er så mange som må ta til takke med mye skrot i dette landet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...