-carina- Skrevet 8. februar 2007 #1 Del Skrevet 8. februar 2007 Har du lyst til å bidra å spare miljøet bittelitt? Bruker du egentlig telefonkatalogen lenger? Hvis ikke kan du reservere deg mot å motta papirutgaven av telefonkatalogen... Klikk på denne linken her: https://login.gulesider.no/mypage/flow.c?_flowId=reservationFlow På denne måten kan vi alle bidra til å få ned haugen med papir littegrann! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fjolla Skrevet 8. februar 2007 #2 Del Skrevet 8. februar 2007 Ja, dette er smart. Gjorde det igår. Bruker aldri annen enn nettet hvis jeg skal finne et telefonnr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetussa Skrevet 8. februar 2007 #3 Del Skrevet 8. februar 2007 Det er gjort! Takk for forarbeidet du gjorde med å finne linken. Må innrømme at jeg ikkke hadde orket å lete så mye etter muligheten for å reservere meg mot telefonkatalogen, selv om jeg har tenkt lenge på at den er helt unyttig for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 8. februar 2007 #4 Del Skrevet 8. februar 2007 Da er det gjort! Takk skal du ha! Men hva i all verden gjorde du oppe kl 0401 i natt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*bolla pinnsvin* Skrevet 8. februar 2007 #5 Del Skrevet 8. februar 2007 Gjort det allerede! Kaster dem jo bare med en gang jeg får dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smula71 Skrevet 8. februar 2007 #6 Del Skrevet 8. februar 2007 Da var det gjort. Skal sende den linken videre til venner og kjente, tror ikke det er mange som bruker telefonkatalogen nå for ti'a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå