Gå til innhold

BIM Treff "Blanda klubb à 31.jan"

Anbefalte innlegg

Heia jenter!

Dere er ikke glemt ;-)

Vært syk jeg så ikke fått gjort noe med det med treffet. Kan prøve å ta tak i det i morra om det er interesse for at denne "vimsa" prøver seg igjen??? ;-))

Begynner å bli mange nå så lurer på om det hadde vært lurt med en oppdeling?

Ikke for å ekskludere noen for all del, bare veldig vanskelig å få bord + sofa (;-)

til så mange som gjerne vil snakke sammen....... Enige eller?

Forslag på løsning?

Anyone?????

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8136736-bim-treff-blanda-klubb-%C3%A0-31jan/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har nok ikke noe godt forslag til 'inndeling', men det er nok ikke så dumt, ettersom vi ble sittende så langt fra hverandre sist. Men kanskje 2 og 2 mnd sammen, eller 3?

Ser ut som det er flere som er interessert i å bli med på treff her inne, så da kan vi jo regne med at det blir endel (flere) den 21.

Det går an å dele seg inn etter alder? Det pleier å være lurt, her inne er man jo alt fra 17 til 40 år. Hva synes dere?

Ellers er det jo ikke alltid at alle kan være med når dagen kommer- erfaringsmessig er det mange som trekker seg når dagen endelig er der.

Hei

Blander meg forsiktig inn....

Regner med dere snakker om treffet i Stavanger ?

Jeg fikk ikke vært der men kommer neste gang hvis jeg kan.

Synes det var en god ide og dele litt inn etter alder siden det kan være ganske stort spenn her sikkert.

Ellers er et annet forslag å dele inn litt etter bosted.F. eks Sentrumsbydelene Våland, Eiganes, Storhaug osv

Tasta, Vardenes, Kampen osv.

Må jo være greit å legge litt opp til treff etter at magene har havnet "i vogna" også:) Da blir det jo litt enklere å møtes kanskje :)

Men - bare et forlag !

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...