Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke vært innpå her så mye og lurer på hvem dere andre er. Hvor gamle er dere og hvor kommer dere fra? Er det flere som bor i Bergen? Jeg 34 år og skal bli mamma for andre gang.

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg skal også bli mamma for andre gang. :-) Har en datter på 2år, og venter en gutt i slutten av Mars. Eg er 26år, og bur i Stavanger.

Skrevet

Hei, jeg bor i Bergen og er 29 år. Venter jente om 14 dager. Førstegangsfødende.

Skrevet

Jeg blir 25år i april og venter mitt første barn 2mai.Vet ikke om det er gutt eller jente.Jeg bor i nord-trønderlag.

Skrevet

Jeg har akkurat flyttet over til 3. trimester!

Jeg er 35 år og er fra Oppegård. Skal bli mamma for første gang, har termin 4. mai, og det er en liten gutt i magen min. Gleder meg masse!

Skrevet

jeg har og termin med en gutt 4 mai.. bor i oslo og er 23 år.. :) har en gutt fra før som er 22 mnd. :)

Skrevet

Ser ut som det det er jenter i alle aldre her fra hele landet. Gøy!!! Utrolig fint å ha et fora der alle er kjempe gira på baby. Det er rart hvor umettelig man blir på å prate om baby når man er gravid. I alle fall når det begynner å nærme seg.

Gleder meg veldig.

Skrevet

Hei!! Jeg er 31 år og bor også i Nord-Trøndelag. Venter barn nr 2. Har en gutt før som er 4 år. Termin 21. mars :o)

Skrevet

jeg er 21 år,bor sammen med en fantastisk mann som jeg elsker over alt og vi venter vårt første barn 26 mars....:) som er en gutt...:)

kommer fra vestlandet,noen timer fra bergen...:)

Skrevet

Er 28 år, gift, har en datter på snart 3 år, og kommer fra Haugesund : )

Skrevet

Jeg er 22 år, har en datter på 4 1/2 og venter nr 2. 3 mars..Har samboer og kommer fra lofoten..

Skrevet

Jeg er 26, blir 27 om et par uker.. Venter førstemann 1.mai. Bor sammen med samboeren min/barnefaren :) på Sunnmøre!

Skrevet

Jeg er 34 år og skal bli mamma for første gang.... Gleder meg =)

Bor i Larvik.

Skrevet

Jeg er 25 år fra Fredrikstad. Vi venter jente nr 2, med planlagt keiesersnitt 1 mars, og vår første datter blir 5 i mai..

Skrevet

Æ e 21 år, ska bi mamma førr første gång (glæde mæ sykt!), e i uke 34 å bor på Finnsnes (Troms).

Skrevet

Jeg bor noen mil sør for bergen jeg... er 30 år og venter mitt første nurk 26. april..min kjære har to barn fra før...

Skrevet

Eg kommer fra Finnsnes i Troms. Ska bli mamma førr tredje gang. Samboer og førskolelærer. 31år...tja kunne sikkert sagt masse mer,men stoppe dr eg...c;)

Skrevet

Jeg skal bli mamma for første gang, fra Bergen, uke 30.

Skrevet

Hei jeg er 29 år og venter mitt andre barn 7 mars, en liten gutt,har en sønn på 9 år fra før..

Jeg bor i Tønsberg...men er opprinnelig fra Oslo..,)

Skrevet

Er fra Stavanger og er kansje den eldste her da? Er 39år og venter mitt første barn 7.mai.. er forøvrig fostermor til tvillinger på 3 år da.. Vi gleder oss kjempemasse..

Skrevet

E fra Kirkenes,29 år,-vi vente våres første 14 april.Vi glæde oss åsså masse!!

Skrevet

Hei.Jeg kommer fra Oslo,er 26 år,venter mitt første barn 22 april og det blir en gutt.:)

Skrevet

hei hei, er fra bergen, er 27 år og venter nr 3... liten prinsesse i magen.. termin i slutten av mars.

Skrevet

Hei. Jeg er 25 år og venter mitt 4de barn.. Har 3 barn med en,og trodde jeg var ferdig. MEnnnnn så dukket min nye mann opp,og fort gjort var det å få spiren til å vokse ja :)

Er ca1 time nord fra bergen,her som jeg bor..

Skrevet

Jeg er også ganske "fersk" her inne på 3 trimester.

Jeg snart 36 år og venter mitt andre barn 4 mai - en gutt forresten, er nå i uke 28 + 1. Har en gutt fra før som ble 2 år nå i romjulen.

Jeg bor i Røyken kommune.:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...