Gå til innhold

Helsekortet.. arrrg!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noe særlig viktig om navnet mitt er riktig?! de har glemt en bokstav i fornavnet. droppa mellomnavnet.

men fått med hele navnet til barnefar. (blir alenemor, dermed enda mer irriterende)

er litt irritert..

mulig bare hormoner :P hehe.. men uansett!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg ville ha gjort lege/jordmor oppmerksom på dette ved neste kontroll, Helsekortet er jo grunnlaget for all informasjon som blir registrert om deg og den lille gjennom svangerskap og fødsel.

Skrevet

hehe, ja, takk :) skal gjøre det neste gang jeg ser synderen :P

Skrevet

Ville fått det rettet opp så ikke det blir stående feil i datasystemet ol.

Skrevet

Spør om å få et nytt da vel!

Skrevet

På helsekortet mitt fikk jeg feil adresse selv om jeg sa til legen at jeg hadde fått ny adresse og han skrev den ned. Jeg syntes det var utrolig irriterende, spesielt når han skrev riktig adresse på samboeren min. Halloooo, hvor vanskelig kan det være??? Mulig det bare er hormoner på meg også :P.... men jeg syns det er utrolig irriterende!! hehe :D

Skrevet

irriteranes..til meg er d feil adressa.har sagt ifra til lege om d men han sier d ikke har noen betydning.men jeg blir irritert jeg bor jo ikke på den drittplassen lengre grrrrrr..masse hormoner her oxo hehe..

men ville sagt ifra om d=O)

Skrevet

Selvfølgelig betyr det noe at det står feil adresse! Det er jo en grunn for at det står adresse der! I mitt tilfelle så ble helsekortet mitt lagt igjen på sykehuset, og når de skulle sende det til meg så sendte de det til den adressen som stod på helsekortet, og den adressen var jo feil, så det tok lang tid før jeg fikk det tilbake.

Skrevet

på mitt klarte de jammen å skrive opp meg som både barnets mor og barnets far!

men jordmor fikset det i går da. hun ble ganske overrasket, kan du si.

Skrevet

jeg fikk helsekortet i handa og beskjed om å fylle det ut selv jeg...

(personopplysninger om meg og far og sånn..)så da blei iallefall ting riktig..

Men på ultralyden akket de seg fælt over legen som hadde insistert på å skrive feil siste-mens osv på meg da.. fordi det jeg hadde oppgitt ikke stemte med det som stod på hjulet hans når han sjekket termindato.. hihi

nei, be om å få et nytt du!

Skrevet

Jeg tror det er ganske viktig at infoen på skjema er riktig, legen min krysset av for at samboren min og jeg var gift, det er vi ikke men jeg synes det var bare morsomt så gjorde ikke noe med det. men så nevnte jeg det til JM seinere og hun sa at "da setter vi strek der og krysser av for samboer, det må være viktig da slippe du noe tull seinere."

så jeg ville ha passet på at i hvertfall navnet ditt står riktig stavet! slipper du å få det feil på mange papirer etterpå :o)

Skrevet

Hos meg har vi blitt krysset av som samboere vi da, og vi er gift. Har samme lege og han kjenner oss ganske godt...

Virker som det er vanlig at det blir noe feil ser det ut til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...