ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 7. februar 2007 #1 Del Skrevet 7. februar 2007 heihei...i dag er jeg 24+5 og jeg har kynnere flere ganger om dagen,selvom jeg ligger rolig eller sitter...syns jo det er vemmelig siden det ikke er bra med for mye...men hva kan man si er mye?er det 1 kynner hver time?kynnere selvom man slapper av?? akk naa er jeg i polen,men naar jeg kommer hjem saa vil jeg nok ringe en tlf ja..bor jeg det?? takker for svar=) klemm... Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8136527-hva-er-mye-kynnerei-flge-legesykehus-da/
Smoopster Skrevet 8. februar 2007 #2 Del Skrevet 8. februar 2007 Jeg har spurt leger og jordmødre om dette mange ganger og får bare til svar at kynnere er helt vanlig og ingenting å bekymre seg om. Jeg er 28+2 i dag og har hatt kynnere siden uke 14. Fikk en ekstra ultralyd i uke 16 for å sjekke at kynnerne ikke endret livmorhalsen, noe de ikke gjorde. Jeg har mange kynnere i timen visst jeg gjør noe. Visst jeg går en tur kan magen bli steinhard og den roer seg ikke ned før jeg har ligget på sofaen ganske lenge. Jeg våkner ofte opp om natten med kynnere, som gir seg når jeg har vært på do. Så jeg synes jeg har mye kynnere, men som sagt så har legene sagt at det er så vanlig at det er ikke noe å bekymre seg over. I mitt første svangerskap ble jeg innlagt på sykehuset med forkortet livmorhals i uke 33 og hadde da premature rier hvert 5 minutt som førte til åpning. Selv trodde jeg dette var helt vanlig kynnere. Så personlig er jeg ikke overbevist om at det er så enkelt å skille mellom hva som er kynnere og hva som er aktive rier. Jeg klarte det hvertfall ikke sist gang. Så ring til legen din og hør hva han sier, kanksje han har en annen holdning enn de legene jeg har møtt. Og visst du får noen gode råd vil jeg gjerne høre dem:-) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8136527-hva-er-mye-kynnerei-flge-legesykehus-da/#findComment-8139387
ks23 med William og Lucas Skrevet 8. februar 2007 #3 Del Skrevet 8. februar 2007 Hei Du Trur ikke du skal trenge og bekymre deg altså, har hatt det slik selv jeg bare jeg gjorde en minste liten ting kom de med engang.... Men etter og pratet med en del leger om dette så er det helt vanlig og ha dette.. spesielt da man venter tvillinger.Har det jo svært ofte nå også men nå er det værst på natta synes jeg.. Også kommer de veldig fort hvis jeg er litt små stresset og sånn...Mitt råd til deg er og prøve og ikke stresse slikt og sånn og unngå å gå lange turer med hunden fesk...var slike råd jeg fikk i hvertfall og syns det har hjulpet litt.. Orker jo ikke så mye om dagen ellers så.. Men om du syntes dette bare blir værre og værre og du er usikker så ring føden da vel eller snakk med sykehuset..Du er vel inne hver uke også du??! Så kan de sikkert ta en måling på deg vettu og se om du blir noe påirket av dette.. Lykke til da snuppa, hilsen oss..;) Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8136527-hva-er-mye-kynnerei-flge-legesykehus-da/#findComment-8144459
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå