-carina- Skrevet 7. februar 2007 #1 Del Skrevet 7. februar 2007 Hvis du er glad og vet det, ja så klapp. Hvis du er glad og vet det, ja så klapp. Hvis du er glad og vet det, så la alle mennesker se det. Hvis du er glad og vet det, ja så klapp! ----------- Klapp-klapp! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frk.Bibelstripp m/spire Skrevet 7. februar 2007 #2 Del Skrevet 7. februar 2007 KLapp klapp ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #3 Del Skrevet 8. februar 2007 Klapp,klapp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 8. februar 2007 #4 Del Skrevet 8. februar 2007 Klapp klapp;-) og litt trøtt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥Tiny Skrevet 8. februar 2007 #5 Del Skrevet 8. februar 2007 Klapp-klapp Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #6 Del Skrevet 8. februar 2007 klapp-klapp :-) klappeti-klapp-klapp-klapp-klapp :-) min egen rap-versjon - for sååååååå glad er vi ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2prinsesserogbim Skrevet 8. februar 2007 #7 Del Skrevet 8. februar 2007 klapp klapp!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smula71 Skrevet 8. februar 2007 #8 Del Skrevet 8. februar 2007 klapp - klapp. Andre natta at han sover til halv 6, håper jeg får beholde den halvtimen jeg har tatt og jeg tar gjerne en halvtime til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sanna&Simen Skrevet 8. februar 2007 #9 Del Skrevet 8. februar 2007 klapp klapp:) Utenforstående må jo tro vi er helt tulleruske:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå