Gå til innhold

Kan jeg bare si at...;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

at det er litt deilig at de "mannen ikke er klar" jentene har fått tilbake sitt eget forum. De tok helt over her og jeg fant ingen av de snart prøvende jentene.. Hehe.... blir godt å høre om litt andre ting enn at mannen ikke er klar før om 3-4 år..;P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe...jeg må si at jeg var en av de som holdt til på "mannen ikke klar"-forumet, og skjønner at etter flere dager uten sin egen side så førte det til at det hopet seg opp endel man trengte utløp for. Og så gikk det vel ut over dette forumet...

Men syns disse to forumene egentlig er ganske forskjellige, så det var godt sida ble fiksa.

Når det er sagt så fant jeg ut i løpet av "nede-tida" på den andre sida, at jeg egentlig hører til på dette forumet. For mannen min er klar, han vil bare ha jobb i orden før vi starter...og jeg vil egentlig vente selv også slik at jeg kan bli ferdig med studiene...

Så fra nå av kommer jeg nok til å henge mest her!

Skrevet

Hehe. Skjønner at dere ble frustrerte, men vi er inne som akkurat hadde funnet hverandre (hihi) ble liksom kapret. Så bra at dere er klare nå snart da begge to :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...