Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Noen andre her som er plaget med kviser? Har ALDRI vært plaget med det før, men nå er jeg kvise-invadert:( Hvorfor? har det noe med det å gjøre om det er gutt eller jente? OG er det andre som er plaget med neseblod? Begynner å bli ganske lei:( Takk for alle forslag
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 hei hei. akkurat de samme problemene har jeg. aldri før hatt kviser men nå MASSE!! og neseblod også. veit ikke hva man skal gjøre med det. jeg var på UL i dag og skal ha en gutt. men veit ikke om det har noe med saken og gjøre.
Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Jeg blør også neseblod! Helst om natten. Var plaget med det da jeg var lita, men nå har det komet igjen.........
Jeenie Skrevet 8. februar 2007 #4 Skrevet 8. februar 2007 det sies jo at jentebabyer stjeler mors skjønnhet da..... jeg har også fått kviser nå, har aldri hatt dette i ansiktet før, men nå er det masse nupper og røde prikker der... vet ikke hva jeg får jeg enda... så kan jo bli spennende å se...
mamMa1 til 2 +1 passasjer:) Skrevet 8. februar 2007 #5 Skrevet 8. februar 2007 hei hehe, kjente med godti gjen der ja. jeg har alltid hatt en fin hud i annsiktet, brukt fiie hudprodukter og sminke...skryt av d. sist svangerskap tror jeg jeg hadde 3 kviser, små kviser hele svangerskapet og de var på brystet, en på haka og en på skuldra. denne gangen har jeg fått tennåringshud..plopper opp i et sett selv om jeg ikke har spist noe spes feit mat, osv..drikker godt også med vann. d skal hjelpe, men neida men må bare venne seg til d, selv om d er skikkelig irr...men hva går man ikke gjennom for.. derfor trodde jeg på jente denne gangen, ..og jeg hadde så rett. sist fikk jeg gutt. men trenger jo ikke være et tegn, men for meg kan d nok ha vært d. neseblod er jeg også plaga med ,men kun når jeg snyter meg..dette er pga slimhinnene er mer irriterte nå enn tidl. lykke til..HOLD UT foresten funker clarasil og potetmel godt på meg:) pluss vask huden og smør den mrgn og kveld...drikk masse vann:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå