-carina- Skrevet 7. februar 2007 #1 Del Skrevet 7. februar 2007 Jeg har spurt her tidligere, men siden det har kommet så mange nye her inne kan jeg prøve igjen. Vi har masse skal som har doble dører (de åpnes altså mot hverandre). Nå må vi se til å begynne og sikre hjemmet vårt litt og vil gjerne kjøpe skapsikringer. Nå har mannen min sett en gang for leeeenge siden at det var noen som hadde noen sikringer som var avlange (ca 10 cm) og formet som en omvendt u... Man trer da barnesikringen ned på dørene fra oversiden, og voila - dørene er "låst". Jeg har lett og lett, men kan ikke finne sånne noe sted... Noen som har sett noe sånt noe? Aner hvor vi evt kan få tak i det? (Fordelen med disse er jo at man slipper å skru dem fast, slipper å ødelegge skapene) ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Juli-mor Skrevet 7. februar 2007 #2 Del Skrevet 7. februar 2007 Passer disse tror du? http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=703_732&products_id=2722 Eller skulle "åpningen" være på kortsiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 7. februar 2007 Vi har bare sånne små, rette knotter... Så vi kan ikke ha noe vi skal sette på håndtakene... Dersom vi ikke finner disse "omvendte u'ene" til å sette øverst på døra må vi nok ha sånne som vi skrur fast på innsiden... Men takk for hjelpen! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 7. februar 2007 #4 Del Skrevet 7. februar 2007 Du som var her isted, denne kan jo låse dørene om de har passende håndtak. http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=703_732&products_id=2722 Ellers har jeg hatt noe lignende av det du beskriver, men det ble brukt til å unngå klemskade, dvs at døren ikke smalt igjen. Ikke at den låste døren. Men det er mulig jeg har misforstått;-) Og det var denne: http://www.alexi.no/product_info.php?cPath=703_732&products_id=2075 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 7. februar 2007 #5 Del Skrevet 7. februar 2007 Hehe - og jeg som syntes jeg var rask;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #6 Del Skrevet 7. februar 2007 Ja, det blir på en måte formen av den siste linken der... Bare at den må være 10 cm lang og ikke 1 cm, om du skjønner... Så kan man tre den på toppen av begge skapdørene og dermed går det ikke ann å åpne døren... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 7. februar 2007 #7 Del Skrevet 7. februar 2007 Å ja, da skjønte jeg! Skal kikke litt rundt, jeg;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #8 Del Skrevet 7. februar 2007 Kjapp, men ikke kjapp nok! Du slår ikke en gammel legesekretær, vet du... Jeg kan touch-metoden min, jeg! :oD He, he... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #9 Del Skrevet 7. februar 2007 Vi må nok trolig krype til korset og velge den typen som man skrur fast... Men jeg tenkte å høre om kanskje noen hadde sett noe sånt. Men jeg har vært på x antall butikker og x antall nettsteder. Googlet det har jeg og... Så håpet svinner hen... Har fundert på om kanskje det går ann å lage noe sånt selv. Kjøpe en bred plank og frese ned ett spor... Ja, ja, vi får tenke litt til mens Karsten enda ikke krabber! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tre små:-) Skrevet 7. februar 2007 #10 Del Skrevet 7. februar 2007 Ja, jeg sliter litt med laptopen, har litt trangt tastatur, synes jeg;-) Må jo ha noe å skylde på!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loppelill Skrevet 8. februar 2007 #11 Del Skrevet 8. februar 2007 Var det noe slikt: http://www.barnesikring.no/ se produkt F 123 under sikkerhet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Loppelill Skrevet 8. februar 2007 #12 Del Skrevet 8. februar 2007 Eller F 135 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-carina- Skrevet 8. februar 2007 Forfatter #13 Del Skrevet 8. februar 2007 Heisann! Takk for hjelpen, men det er ikke sånn jeg ser etter. Jeg kan ikke ha noe som skal sitte på håndtakene, for jeg har bare sånne små, rette knotter. Så der vil de evt skli av med en gang. Jeg tenkte å ha noe man kan sette på toppen av skapdørene... Ca 10 cm lange, eksempel en "uthult" planke... På den måten låses dørene av hverandre... Men har lett og lett og tror nok jeg må krype til korste og kjøpe noe som skal skrues fast... ( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå