Gå til innhold

April: I morgen må jeg på sykehuset..

Susan*lillegutt og mini*

Anbefalte innlegg

leverte urinprøve idag,som vanlig,er enda 1+ på proteiner,noe jeg har hatt hele svangerskapet da,men skulle innom å få resept på smertestillende til hodepinen jeg har hatt en uke nå,men fastlegeb var borte,og fikk ikke målt blodtrykket heler da,så dro opp til jordmoren,hun ordnet en time hos en lege der for å få resept.

Ente opp med at jeg fikk en vival, som jeg skulle ta sammens med en paracet,men etter å ha lest veiledningen for dette vival,så nekte jeg å ta det,det går over til fosteret og kan gjøre skade på det, men dette var ikke legen alene om å gi meg,neida hun ringte gynekologen på sykehuset som sa dette var greit,og attpåtil må jeg møte der i morgen med ny urin prøve,skal ta blodprøver av noe jeg ikke vet hva,og ta CTG registrerin, de mistanker muligens begynnende svangerskapsforgiftning,noe jeg ikke tror jeg har,men skal få lov å skjekke,skal ikke nekte dem.

Og jeg som bare skulle ha resept på noe smertestillende,ja,ja..sånn går det når man er så uheldig å sier i fra at man har vondt hodet..

vet ikke hva jeg vil med dette innlegget,tror jeg er litt nervøs for hva de finner ut av imorgen,og vil ikke at det skal gå så langt at jeg må settes igang før termin,vil ikke ha et fortidlig født barn til..vet ikke om jeg makter alt det der igjen..vil bare ha et normalt svangerskap jeg..

nei,nok syting fra meg,skal legge meg nå.

Snakkes i morgen jenter,kan se om jeg får mulighet til å skrive og oppdatere dere om jeg ikke blir værende på sykehuset da.

Natta klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lykke til i dag!! Du skal se det går helt fint! ;) -Ja, vi krysser fingrene i alle fall... Du er i uke 30 nå sant? -Vi nærmer oss... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei på deg.

Hvordan har det gått på sykehuset i dag? Håper du bare fik smertestillende og att de ikke fant noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei=)

joda,var på føden i en hel time faktis,ble tatt CTG og alt var fint, uronprøven viste 1+på proteiner,men har jo hatt det hele tiden.

Ble tatt en "liten" prøve for å skjekke ut om det er svangerskapsforgiftning, og skulle ringe meg om de fant noe på prøvene,og har ikke hørt noe fra dem,så regner med, og vet jo at alt er i orden =))

Men de ville jo gjøre alt dette for å være på den sikkre siden.

Fikk ikke smertestillende,men.....hehe.......

Gubben fikk faktis "direkte ordre" fra gynekologen og jordmoren om at han måtte massere meg i nakke og tinninger, for de er så å si sikkere på at dette er spenningshodepine,noe jeg allerede egentlig viste,men greit å få utelukket evt.andre ting =)

Så her skal det masseres,hehe..

Gynekologen tok meg på skuldrene,oppe ved nakken,og klemte,og seriøst, fy fan hvor vondt det gjorde,så han sa klart i fra at her var det svære knuter som måtte bort,så nå har gubben en jobb foran seg =)

Og mens jeg er inn på det,noe som vet om en massasje olje som er greit for gravide å bruke..mener at det ikke er alt av oljer man bør bruke...noen tips?

Ellers er alt fint her,sitter enda med hodepine,men må bare smøre meg med en STOR porsjon med tolmodighet og spise paracet,skal ikke på skolen imorgen heller,har ikke vært en eneste time denne uka,og har bare 2t imorgen,så orker ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...