Gå til innhold

Skryt til beatek-t! Reiki :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei alle sammen!!

Jeg vil gjerne få lov til å skryte litt av beatek-t, som jeg med jevne mellomrom får reikienergisendinger fra. Kjempedeilig! For eksempel så sover jeg alltid godt i nettene etter hver sending, og det er så utrolig godt å legge seg nedpå (jeg gjør det om jeg har mulighet) og kjenne energien strømme. Det er en helt egen ro, og en spesiell varme som sprer seg i deler av kroppen! Min mor har også fått prøve denne typen behandling, og selv om hun ikke kjente det like godt som meg (det er forskjellige fra person til person), så merket hun også velvære og ro.

Jeg er nå gravid med barn nr to, og jeg hadde reikisending nr 1, i den mnd jeg ble gravid. Jeg vil ikke gå så langt som å si at reiki var en direkte innvirkende årsak på graviditeten, men jeg tror at energisendingene hjalp meg til å slappe mer av og finne balanse.

Jeg anbefaler virkelig at dere prøver dette! For meg har det vært positive opplevelser! Jeg har til nå mottatt 3 behandlingspakker á 3 sendinger hver, og kommer til å fortsette med det, så fremt at jeg har mulighet! :)

En stor klem og en takk til beatek-t for det fine hun gjør! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tusen tusen takk Anne-B:)

Det er meg en sann glede å kunne hjelpe deg:)

Ja, Reikienergien gjør en deilig og god jobb:) Det er herlige virkninger av den:)

Du får fortsette å kose deg med lillejenta/gutten i magen din og nyte graviditeten:)

Vi mailes:)

Stor klæm:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...