Anonym bruker Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Har vondt i magen som kommer ca hver 10 min,men varer bare noen sekunder 10-15 gjerne. Har også murringer i ryggen. Hjelper ikke å bevege seg. Kan dette være rier?
ejiec++ Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 det høres jammen sånn ut, ja... :-) misunner deg... jeg vil også komme i gang!
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 Det kan være rier ja, føles som om du må på do/ stort trykk nedover? Det kan hjelpe med en varm dusj, man skal visst nok bevege seg mest mulig det hjelper til med åpningen. Det kan være maserier så du kan sikkert vente med å ringe føden. Har du hatt blødning, vannaktig utflod/lekkasje el slim?
Nr3 fikk en gutt Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 sånn starta det hos meg ...åpningsrier,bare at mine satt kun i ryggen,,,
^**jente79+knøttet**^ Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 Føles som magen rakner og knytter seg. Har ikke hatt blødninger, men har hatt helt blankt slim to netter nå, men ingenting på dagene. Kom borti anonym knappen sist jeg
^**jente79+knøttet**^ Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Kjenner at jeg gruer meg nå ja. Sliter med å gå å legge meg.
Nr3 fikk en gutt Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 neeei !!! ikke grue!!! Glede.....huske de murringen som go eg førr da visste eg at nåh endeli skjedde. Slapp av på sofa litt,blir det veldig ont så ring føden å forbered dem på at du kansje kommer....Lykke til !
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 oj.. jeg har å hatt slim nå siden natt til igår.. bare blankt.. Håper jeg å kjenner no mer enn murringer snart Masse lykke til
^**jente79+knøttet**^ Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 Takk for det. Masse lykke til til deg også Lisa:o)) Gruer meg da jeg er så usikker. Har lest at noen har det slik opp mot en uke. Håper jo virkelig at det er rier, men er så usikker.
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 7. februar 2007 #10 Skrevet 7. februar 2007 Ja man kan bli ganske så usikker.. men som de fleste sier til meg.. du kjenner det når det er rier.. da er det ingen tvil i ditt sinn...
^**jente79+knøttet**^ Skrevet 7. februar 2007 #11 Skrevet 7. februar 2007 ja, det er sinnsykt vondt når det står på, men det varer så kort, Trodde rier skulle vare over lengre tid.
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 7. februar 2007 #12 Skrevet 7. februar 2007 fant nettopp en side hvor det sto at det er helt normalt at det starter sånn som det har gjort hos deg, men at riene tar seg opp etterhvert og blir lenger.. du føder nok nå du..
^**jente79+knøttet**^ Skrevet 7. februar 2007 #13 Skrevet 7. februar 2007 Tusen takk for all god hjelp. Skal prøve å få meg litt søvn nå så håper jeg at det snart tar seg opp og at lillegullet snart kommer ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå