Gå til innhold

Har dere tenkt til å gi Valentine-gave?


-carina-

Anbefalte innlegg

Eventuelt hva?

 

Jeg tenkte å kjøpe ett kort fra meg. Og så kjøpte jeg to kort til farsdagen for det var to som var så fine begge to. Det ene tok jeg vare på, så det tenkte jeg å gi til far fra Karsten på Valentine-dagen... :o)

 

Bruker egentlig ikke å gi hverandre noe, men kanskje jeg skulle slå til med blomster. Lenge siden han har fått noe fra meg nå, gitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

vi bruker egentlig ikke å gi hverandre noe på valentine,men i år har jeg kjøpt ett kort. Fikk så lyst å gi sambo noe så:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da slår vi til med blomster, kort og en skikkelig god Knorr-middag;-) Kanskje jeg kan få barna til å tegne en tegning eller syv!!

 

Vi pleier ikke å gi hverandre noe særlig, men det er jo hyggelig å bli satt pris på i hverdagen - og det kan like gjerne være noe en gjør som noe en kjøper;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi pleier ikke feire valentine eller mors- og farsdag. Men det er lenge siden jeg har overrasket han med noe, så det kan være et "dytt" for meg til å få ut plastkortet av lomma!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har som regel en blomsterbukett fra han og hatt en sen dessert som jeg har laget de siste årene. Like deler krem og sjokolademousse (legges lagvis) pyntet med røde bringebærgele-hjerter i en bolle - vi har matet med hverandre og på hverandre og i det hele tatt.. Spørs om det blir litt vanskelig i år, men kan jo prøve ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenkte å kjøpe et kort og en liten ting bare, og så lage en god middag med vin og kake etter barna har lagt seg. Synes det er en fin mulighet til å kose seg litt ekstra sammen:-) Glemmer litt hverandre opp i det hverdagslige med to barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...