hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Da var det min tur.. Er gravid.. Skriver mer i morgen
meg & mine små Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 å gratulerer! Sov godt med den gode nyheten!
mammamammamammamor Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 nei, ååååååååååååå kor tøft, nå reddet du dagen min som ellers har vert den verste dagen på lenge. gratuerer så mye
camelia4årpåvent Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 GRATULERER! Kjempeglad på dine vegner nå!!! Lykke til!
grysom Knut-Elias og lillebror Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 gratulere så utroli mye
Kongenpåhavet Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 JIPPI!!!!!!!! GRATULERE SÅ MASSE! kjenner deg ikke engang, men nå ble jeg kjempeglad på dine vegne! Bra jobba:-)
2 fine små Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 Åååh, gratulerer!! Så fantastisk, lykke til!
hvorlangtkandetteegentligvære. Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 7. februar 2007 Hei dere. Det er meg igjen.. Fortsatt i sjokk og det er jammen samboeren også..Det var ikke den store gledesseansen jeg trodde vi skulle ha. Vi har gått rundt hverandre nå i en time og lurt på hva vi skal gjøre.. hehe helt komisk egentlig. Nå tar han seg et bad, så blir det vel senga etterhvert.. tusen takk for alle lykkeønskninger, jeg blir så rørt av at folk jeg ikke kjenner hvilke unner meg dette, men jeg merker også at jeg unner alle jentene her inne på Bli Gravid å få en positiv test, så det er vel et felles ønske som gjør oss så knyttet sammen. Uansett: sender dere babystøv i rike mengder.. xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Litt av dette babystøvet må gå uavkortet til de som skal teste i morgen (f.eks Nysgjerrig, Ønskebrønnen og Gulda) Resten kan alle forsyne seg med i rikelig monn.. hihi.. jeg er gravid.. kan ikke fatte det..
Gjest Skrevet 7. februar 2007 #11 Skrevet 7. februar 2007 Gratulerer så mye!!! ) Lykke til i svangerskapet! ;o)
_Nysgjerrig_ Skrevet 8. februar 2007 #12 Skrevet 8. februar 2007 JIPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gratulerer sååååå mye!! Må være en ubeskrivelig følelse!!! Jeg testet akkurat negativt, men gir ikke opp håpet!
Måånestråle Skrevet 8. februar 2007 #13 Skrevet 8. februar 2007 Gratulerer så mye og lykke lykke til!
gleder.meg Skrevet 8. februar 2007 #14 Skrevet 8. februar 2007 Gratulerer!!!!!! Så gøy! Jeg skrudde av dataen like før du skrev i går, så jeg var så spent nå i morges. Det var en gledelig nyhet:) Ha en fin dag!
Gjest ønskebrønnen Skrevet 8. februar 2007 #15 Skrevet 8. februar 2007 takk skal du ha for alt basbystøvet! håper det kommer godt med:D:D er 6 dager over IKM, men testet neg. idag:( det skal bli!:D hehe..
attpåklatt!! Skrevet 8. februar 2007 #16 Skrevet 8. februar 2007 GRATULERER SÅÅÅ MYE Geddysnuppa!!! Dette var kjempekoselig!! Lykke til videre og kos dere masse, nyt følelsen!!! Snakkes på 1.trim!! Klemklem!!
*♥barney♥*fødeklar Skrevet 8. februar 2007 #17 Skrevet 8. februar 2007 Så gøy, gratulerer sdå mye!!!!!
To tupper Skrevet 8. februar 2007 #19 Skrevet 8. februar 2007 Gratulerer så mye. Håper du drar flere over til 1 trimestes. Jeg har IKM i dag. Ingen tegn til TR, men negativ test. Testren var ikke positiv før en uke over IKM sist så jeg håper fremdeles. Ingen TR er jo et godt tegn!!!! Lykke til med spiren
Nela Skrevet 8. februar 2007 #20 Skrevet 8. februar 2007 Gratulerer så mye og lykke til videre:) Takker for babystøvet:)
Canutte Skrevet 8. februar 2007 #22 Skrevet 8. februar 2007 Gratulerer kjempe masse:-) God tur viderer inn på 1trimester!
Dotten Skrevet 8. februar 2007 #24 Skrevet 8. februar 2007 Gratulerer. Sov godt med den lille spiren i magen
Gjest Skrevet 8. februar 2007 #25 Skrevet 8. februar 2007 ER DET MULIG????????????????? JA, DET ER DET ))))))))))))))))) DA MÅ JEG BARE DANSE OG SYNGE: Jippi ja ja jippi jippi jaaaaaaaaaaaaaaaa Jippi ja ja jippi jippi jaaaaaaaaaaaaaaaaaa Jippi ja ja jippi jippi ja ja jippi jippi ja ja jippi jippi jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ) GRATULERER SÅ MASSE MASSE Vi sees snart på 1 trimen ;o) Stor lykke til klem med voksende mage fra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå