kanskjesnart..v/ hjelp av ivf? Skrevet 9. februar 2007 #26 Del Skrevet 9. februar 2007 Kjære Tullemor! Jeg kommer til å savne deg her inne fordi du alltid har en liten oppmuntring på lur, og så virker det som du tar ting litt med humor:) Jeg forstår at du har hatt, og har fortsatt, mye vondt å takle. Da er det ikke rart du vil vekk fra steder der du blir motarbeidet. Selv om det gjelder "kranglesiden" (Og ja- hva søren skal bim med krangelside?? ) og ikke ass bef der det er mange som setter pris på deg. Jeg håper også at du kommer tilbake hit når du føler for det. Klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8135559-nok-er-nok-for-meg-og-sier-takk-for-meg/page/2/#findComment-8159985 Del på andre sider Flere delingsvalg…
finetine Skrevet 9. februar 2007 #27 Del Skrevet 9. februar 2007 Å, nå blei jeg lei meg Tullemor!!!!! Du som alltid har vært så god støtte for meg. Føles som å miste en venn!! Men skjønner at du har det veldig vondt, og orker du ikke mer så gjør du ikke................ Kommer til å savne deg, det skal du vite. Du har alltid være der med et oppmuntrende innlegg når jeg har trengt det!! Jeg byttet også forum en gang, over hit. Var da inne på FUB sitt forum i fasen som vi ikke visste at vi måtte ha hjelp til å bli gravide. En veldig forståelsesfull gravid medsøster skrev til meg, da jeg i fortvilelse skrev at nå hadde vi prøvd i flere år, hadde noen et råd: "Håper du ikke er som hun gale dama i USA og oppsøker oss og kommer og skjærer babyen ut av magene våre..............." Gjett om jeg logget meg kjapt ut derfra, ble superlei meg.......Da jeg endelig fant dette forumet trodde jeg at her fantes bare hyggelige, støttende og oppmuntrende damer( Og dem er det mange av her, men at enkelte lager kvalm er helt utrolig!!!) I barnehagen lærer vi barna våre noe jeg syns er verdifullt ihvertfall: Har man ikke noe positivt å si, så kan man holde munn!! Ønsker deg lykke, lykke til vennen! Og selvom du ikke orker å være mer her, så håper jeg at du ikke gir deg!! Stor klem fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8135559-nok-er-nok-for-meg-og-sier-takk-for-meg/page/2/#findComment-8161673 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 9. februar 2007 #28 Del Skrevet 9. februar 2007 Skjønner ikke at det skal være nødvendig å "mobbe" ut noen her inne jeg.... Synes det er veldig trist at du forlater oss Tullemor :-( Håper at jeg får treffe deg igjen en dag, kanskje du er inne om kikker til oss av og til. Hadde også vært kos om du blir med på treff neste gang. STOOOOOOOOOOOOR KLÆM fra Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8135559-nok-er-nok-for-meg-og-sier-takk-for-meg/page/2/#findComment-8167987 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nina 40+ Skrevet 10. februar 2007 #29 Del Skrevet 10. februar 2007 Kjære Tullemor! Kjenner ikke deg jeg, men har fulgt deg den siste tiden, og da skrevet til deg. Skjønner godt at du er superleideg nå, og ikke har det veldig greit. Historien din taler for seg.... Da skal det lite til for at man føler seg helt psyket ut.... Er veldig lei meg på dine vegne for at du har opplevd det du har.. Du virker som en utrolig fin person, med mye varme, pågangsmot, omsorg og empati, som bekreftes av det alle de som kjenner deg her, har skrevet til deg! Skjønner godt at det er riktig, og kanskje viktig, for deg å trekke deg bort herifra nå... Men ikke tenk at det må være for alltid... Når du får sørget og bygget deg litt opp igjen tror jeg det er stor sjangse for at du vil ønske å være en del av denne fine gjengen igjen! Og da forteller jo alle disse flotte svarene deg hvor utrolig velkommen, savnet og ønsket du er tilbake igjen, Tullemor!!! Ta veldig godt vare på deg selv nå, la sårene gro! Du har vært gravid jenta mi, og kan bli det igjen! Nå VET du at du kan.. :-) Sender mange gode varme tanker! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8135559-nok-er-nok-for-meg-og-sier-takk-for-meg/page/2/#findComment-8168597 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå