Gå til innhold

Nok er nok for meg, og sier takk for meg!!

Anbefalte innlegg

Føler at noen er ute etter meg, og jeg synes det er trist. Trodde vi var her for å støtte hverandre osv men så feil kan man ta. Men jeg vet hvem det er, Jeg leser innlegg om meg på kranglesiden og jeg føler at dette blir bare helt feil og jeg orker ikke dette mer..

Så nå som jeg trekker meg bort herfra så håper jeg du som har laget alt dette styret er fornøyd... jeg vet ikke hva jeg har gjort deg galt, utenom at jeg kanskje sa litt eller mye feil ang ip-adr osv i et innlegg her for en stund siden (sorry, jeg hadde misforstått)

Jeg har akkurat mistet og orker ikke slike ting som hender nå, må komme meg opp igjen og se fremover mot nytt forsøk..

Vil ønske dere alle sammen jenter all lykke på veien til spiren, håper virkelig den sitter en dag, for det fortjener dere alle sammen...

Jeg skal krysse alt jeg har..

Klem

Klem

Fortsetter under...

Nå ble jeg trist,tullemora mi. Men når folk holder på sånn, så skjønner jeg godt at du ikke orker mer.

Jeg skjønner virkelig ikke hva som foregår oppi hodene på enkelte, det er for jævlig rett og slett.

Men bim har jo blitt et tilholdsted for drittsekker som får herje fritt, og når ingen stopper dem, så blir det jo sånn.

Håper du får tid og ro nå til å sørge,kjære venn.

Jeg er her for deg og du vet hvor du finner meg ;0)

Store bjørne klemmer fra

Hei Tullemor1!

Jeg har sett de innleggene på krangle/skravle sidene, å synes det er trist det som bli sagt! Av flere DER inne virker det som at når noen sei feil eller tar litt feil skal man bli refsa av det til de grader!

Håper det ikke blir så lenge til du kommer innom å hilser.

Skjønner godt at du trekker deg bort.

Blir å savne deg masse! ! !

klem

Kjære Tullemor !

Jeg synes du har vært usedvanlig tøff og sterk jeg i den senere tid,når jeg tenker på hvilken thriller du har vært igjennom.Gravid ,hcg stigning,blødninger og fortvilelse...Som da på toppen av alt skulle ende med en SA.Jeg beundrer den styrken du har vist,men skjønner at du ikke orker mere når det plutselig av en grunn jeg ikke skjønner helt , foreligger personhets av deg...For ditt utsagn om ip adresser,noe som du selv sier du ikke har peil på,hva slags grunn er det til å angripe deg sånn?

Men nok om det.Jeg orker ikke å fokusere på hvem eller hvorfor.

Det hele ble ubetydelig nå.Jeg vil heller fokusere på det som betyr noe.

Og det kan man heldigvis uten anonym hets...Det som bekymrer meg er hvordan det går med deg.For jeg skjønner at dette ble for mye for deg.

Håper du steller pent med deg selv nå,

og ikke minst så håper jeg at de som har stått på som værst på krangle nå fatter at de har passert en grense for hva som er akseptabelt...

Klem til deg Tullemor vennen,

jeg håper og tror du står stormen av...

Hilsen

Annonse

Hei Tullemor1

Jeg skjønner at jeg ikke har fått med meg hva som har skjedd her,men det er iallefall veldig trist. Gikk inn på kranglesiden og jeg finner bare et innlegg til deg med en beklagelse??? Uansett så synes jeg ikke du skal bry deg om hva sånne mennesker skriver. Prøv å heve deg over dem, for de er jo ikke bra i hodet. For meg blir sånt bare lavmål. Ta deg en liten pause Tullemor,og sørg.Så kommer du tilbake med nytt pågangsmot. Nå skal det gå bra for deg. Masse lykke til Tullemor,jeg håper jeg kan følge deg videre her inne.

Stor klem

Uff da, vennen, dette høres ikke bra ut... Leit hvis du føler det sånn, men på en annen side forstår jeg også at du trenger en pause. Nå som du er inne i en ventefase uten å vite hvordan kroppen kommer til å oppføre seg, eller når neste forsøk blir, kan det sikkert være godt med en pause herfra.

Men jeg skjønner heller ikke helt dette med at du føler deg "mobben" ut herfra. Kan ikke huske at det har vært ekle innlegg til deg her på ass.befr. (og "Kranglesiden " kan man tross alt ikke ta på alvor - jeg er aldri der inne. Det er rett og slett fordi forumet er for krangling, og det er for meg uinteressant!)

Synes alle har støtte og oppmuntret deg her inne, og jeg håper du klarer å se at det er venner og ikke fiender du har på "ass.befr." Som du har sagt så mange ganger før; dette er DITT forum, det er her du vil være, og da håper jeg du kommer tilbake igjen når du føler for det. Velkommen skal du være:-)

Klem

Jeg må si meg enig med det flere her skriver jeg Tullemor...

Prøv å hev deg over slike folk, jeg blir helt matt når jeg leser hva enkelte kan få ut av seg...! Helt utrolig.

Og en krangleside, hvor teit er det egentlig????

Jeg har vanskelig for å tro at det er noen her inne som "står bak" dette, kanskje er jeg naiv, men...

Så kjære deg, håper du fortsetter å være her inne hos oss....

STOR KLEM-

Hei Tullemor!

Jeg har full forståelse for din avgjørelse, det er ikke hyggelig å bli uglesett hver eneste gang man skriver noe. Jeg har også vært der! Og drittslengingen var ikke bare her på ass. befr. men også på kranglesiden. Helt lik din situasjon.Det fine for meg er at jeg vet hvem det var som var ute med leppa og de var jevnlig brukere av ass. befr. men det sier vel mer om de enn om meg. Håper jeg:o)

Men i og med at vi lever i en hormonfylt karusell er det ikke alltid lett å se hva som er riktig. Det som er riktig for meg er ikke alltid riktig for andre. Og omvendt!

Jeg er ikke en bruker av denne siden lenger, pga dette, men følger med dere faste jeg husker.

Ta deg litt fri her fra, kos deg med mannen og nyt livet. Også er det bare å sette alle kluter til neste runde:o)

Ønsker deg lykke til og alt godt!

Klem fra mamma2gang?

Huff, så leit at du føler det sånn..

Var inne på kranglesiden nå tittet litt, og så at du hadde fått en

beklagelse? Har du sett den?

Ikke hør på det som blir sagt der, det er jo en side der det er bare

baksnakking, tull og krangling. Har ikke skjønt poenget med en slik side..

Hev deg over det, du er tøff, det vet jeg :)

Ingen her på ass.befrukt vil at du ska forsvinne Tullmor..

Men det kan nok være godt å ta en pause, samle krefter og komme

tilbake med friskt mot, mer energi og glede.

Neste gang så sitter spiren.

Jeg håper du snart vil komme tilbake her.

Stor klem

Tullemor,

vet ikke helt hva som er blitt skrevet etc her jeg, men hev deg over det da!! Skjoenner du er sliten, det kommer en tid for alle naar nok er nok, men haaper du har hatt gode stunder her inne ogsaa og at du kanskje kommer tilbake en dag?? Forhaapentligvis med gode nyheter og haap for oss alle...

Klem og lykke til

Annonse

Kranglesiden...?? Er det virkelig et forum som heter det....? Ja, så sannelig....hva i alle dager skal vi nå med det da....??

Uff...kjære Tullemor....så trist å lese....jeg skjønner godt at du vil ta en pause....men syns det e veldig leit at du forsvinner. Du har hjulpet meg mange ganger med svar på spørsmål og med dine erfaringer. Så jeg vil veldig gjerne at du blir her. :-)

Håper det går bra med deg!! En dag så skal vi klare det vi også!! :-)

Mange klemmer fra

Herregud, nå skjønner jeg ingen ting..... har ikke vært her siden før helgen... å nei, har du mistet? Å nå får jeg helt vondt inne hele meg....blir helt dårlig ved tanken og skjønner ingen ting:o) Tenkte alt var bra siden jeg ikke har hørt noe.....?? Prøvd å ringe deg både hjemme og på mobil...... Mobbet? Nå er jeg bare helt målløs..... Skjønner jo ikke hvorfor en krangleside finnes.... Aldri vært på... Men jeg får jo helt vondt nå. Når mistet du da? hva skjer? Her har jeg gått glipp av noe.. Uff nå får jeg dårlig samvittighet for at du ikke har fått noe støtte fra meg. Ring meg når du føler for det da vennen min:o) Jeg blir helt stum.....Masse masse masse klemmer fra meg

Hm ... Jeg har lagt merke til at noe har pågått her inne i det siste, men ikke så lett å avdekke hva og hvem dette er. Det jeg imidlertid har sett er at en del har vært sinte på en annen her inne. Jeg har ikke blandet meg, da jeg vet ikke noe om grunnlaget for "konflikten" mellom disse personene.

Jeg er ikke så aktiv med å skrive her, jeg leser fortsatt mest. Men dersom det utarter seg med krangling, synes jeg ikke at man skal få være anonym.

Håper også at moderator kan se hvem dette er og stenge ut folk som ikke kan oppføre seg ordentlig. Men som sagt, jeg vet ikke hva som har skjedd, ser bare at det har vært en del "rare" innlegg rundt omkring i det siste. Det er sikkert lurt av deg å trekke deg tilbake om du føler for det.

Ønsker deg lykke til fremover.

Kjære Tullemor :o)

Dette var leit å lese. jeg stakk inn på Kranglesiden (forresten herre min gud så mye teit og mislykket som sies og diskuteres der!!Høh, man kan jo ikke ta NOE seriøst på en sånn side!!)

Føyer meg inn i den lange rekka her, dette klarer du å heve deg over.

Dessuten var der en beklagelse ja....Fra hvem??

Vet at dette (ass.befr) er et godt forum, men alle hintene om drittsekker på BIM etc, begynner vel både jeg og du (og mange andre) å bli temmelig lei av.......

Dette har vært et fantastisk forum, der de aller aller fleste har fått masse støtte og oppmuntring (iallefall jeg-kan jo bare snakke for meg selv...hadde ikke jeg hatt dere så vet jeg ikke hva jeg skulle gjort!!!)

Jeg vil gjerne at du gir blaffen i hele greia Tullemor, og at vi kan følges framover. Jeg tror du trenger oss, jeg :o) Og vi er her for å støtte hverandre vet du :o)

Alt godt hvis du tar en pause - tenker på deg!

God klem fra

Kjære Tullemor

Det er så trist at det har utviklet seg sånn at du forsvinner herfra. Synes du har vært både positiv og støttende for andre her inne.

Håper du klarer å karre deg opp igjen snart, og at du ser positivt fram mot et nytt forsøk. Du fortjener virkelig en spire, som blir der i 9 måneder og kommer ut som et fantastisk barn!

Trøsteklemmer fra

Kjære Tullemor!

Aksepterer selvsagt ditt valg, men det er skikkelig leit at du ikke vil være her mer. Bare se her så mange som setter pris på deg her inne! Det teller forhåpentligvis litt mer enn en eller to (vet ikke noe om denne kranglesiden) tumsinger der inne. Håper virkelig du kan heve deg over dem.

Her inne er du veldig verdifull, så klok, full av erfaring og masse energi til å stadig spre en god følelse - samme hvor trist du har vært. Det beundrer jeg deg virkelig for - og håper at du en vakker dag har lyst til å stikke innom her igjen.

Heelt sikkert godt med en pause her fra innimellom uansett. Dette tar så på dette livet. Håper du nå kan samle krefter og lys nok til å prøve igjen når tiden er inne.

Klem

Jeg syns det er så sykt hva enkelte klarer å vrenge ut av seg.....

Tullemor er den triveligste jenta jeg har møtt her noensinne!!!! Vi snakkes selvfølgelig på MSN og har kontakten der...jeg kjenner henne kanskje litt bedre enn noen av dere andre her og kan med hånda på hjertet si at hu ikke fortjener dritt tilbake!!

Noe mer sympatisk , empatisk og snill dame skal man lete lenge etter!!!

SKAM DEG; DU SOM MÅTTE FØLE DEG SKYLDIG!!!

*knurr*

STOR KLEM FRA MEG TIL DEG

Ja nå ser du hvor mange som støtter deg vennen:o) Men jeg skjønner deg jo godt. Etter alt vi snakket om på msn isted. Det har blitt sagt mye rart her inne i det siste... Og selv om vi er hormonbomber,kan vi ikke såre hverandre her. Det er vi for verdifulle til. Men jeg er veldig enig i tidligere innlegg her,moderator burde kunne kaste ut denne personen som har laget så mye kvalm. Det er sånne mennesker vi vil ha ut herfra, og ikke sånne fantastiske mennesker som tullemor. Alle her inne som du har trøstet,sendt varme ord til, du fortjener bedre enn dette. Men dette viser jo bare hvordan noen kvinner her. Folk blir mobbet overalt. For å være ærlig hadde jeg aldri trodd det kunne bli mobbing på disse sidene. En burde lære sier jeg. Kan ikke bare rope ut om alt en synes. Noe kan man holde for seg selv. Det går ann å tenke på hva en skriver. Er enig med *knurret* til sarah78, hihi....

Å tullemor,du er fantastisk! Det å kunne glede seg på andres vegne, det er en god egenskap:o) Du er et godt menneske,det vet du. Nå får tenke litt på deg selv, ikke alle andre. Men det må jo være godt å vite at en har gode egenskaper!!

Masse klemmer

Hei igjen Tullemor!

Henger meg på det andre skriver her og håper du forstår at vi er mange som ønsker at du skal være her. Kan ikke se at det har vært ubehagelige innlegg mot deg her på "ass.befr." og vet faktisk ikke hvilke innlegg det blir referert til når mange skriver at det er noen "her inne" som lager kvalm/mobber deg. Jeg er jo daglig innom her og mener at du har fått masse støtte og sympati gjennom hele den tøffe tiden du nå har opplevd (og fremdeles jobber deg igjennom).

Håper du klarer å fokusere på oss som bryr oss om deg framfor å sette en (anonym?) person i sentrum. Det er ikke verd det, kjære deg.

Natta-klem fra

Kjære vennen min!

jeg ble så innmari trist når jeg leste dette innlegget. jeg skjønner godt at du blir frustrert og lei deg, og jeg skjønner reaksjonen din - hadde sikkert gjort det samme. Jeg kommer til å savne deg her inne!

Har jo ikke skrevet så mye i det siste pga kvalmen, men har allikevel fulgt nøye med på innleggene dine. Jeg gråt litt for deg etter meldingen på mandag, akkurat som om det skulle hjelpe deg noe, men jeg føler bare så innmari med deg. Du opplever jo akkurat det jeg har fryktet og vært sikker på at skulle skje med meg hele tiden.

Håper du sakte men sikkert greier å komme deg opp og frem igjen - nå får du reise bort og stå på ski og være litt villbass så lenge. jeg er helt sikker på at du lykkes neste gang, nå vet jo kroppen din hva den skal gjøre - den kjenner igjen det å være gravid! Det har jeg nemlig lest et sted!

Jeg krysser fingrene for deg venne, og håper du har det fint etter forholdene. Husk - du kan alltid ringe meg dag eller natt hvis du vil skravle. Om dette aller helt andre ting!

Masse klemmer fra meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...