Gjest Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Sengehimmel,sengesett, og sengekant som matcher hverandre?? Har sett meg ut et sett som er så nydelig..men hvis jeg skal kjøpe alle delene kommer det på 2500,- Synes dere det var dyrt?? http://www.stera.no/pdf/produktark_sengetoy.pdf Det er det første settet på siden..
mayaya Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 Himmel og hav, det var dyrt... Hehe, men det kommer jo an på kredittkortet det da... Vi har himmel og kant som passer sammen, men syntes det var like fint å ha noe annet på dyna.. Og trengte jo flere sett uansett da... Men vårt var ikke s dyrt nei.. :-)
mayaya Skrevet 7. februar 2007 #3 Skrevet 7. februar 2007 og så personlig liker jeg bedre de kantene som går rundt hele senga da, de er lunere... Men det er jo min smak :-)
snartmammapåny Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 Det synest jeg var litt dyrt ja...hehe Men er jo ikke like dyrt for alle, noen har jo mer på konto å ta av;) Viktigeste er jo at du liker det! Personlig så bruker jeg nok minst mulig penger på dette. Noen hundrelapper på sengekant. Vil ha en helt hvit en, har hvit sengehimmel da.. Litt greit at de matcher siden de skal være på hele tiden. Elelrs så må man jo ha noen skift med sengesett så det blir nok noen billigvarianter fra princes, jysk, kid og de andre sengetøy levrandørene;)
silla1.Høygravid (fødeklar) Skrevet 7. februar 2007 #5 Skrevet 7. februar 2007 På babydreams.no har de hele sett med hmmel og alt til 800kr de er helt greie, 2500kr er veldig mye penger for sengtøy til en baby men for de av oss som har råd til det så er det vel helt greit.
3 sjarmtroll <3 Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 Det var dyrt, men hvis du liker det og har råd til å kjøpe det, så hvorfor ikke. Falt fullstendig for et sett på barnas hus, tror jeg betalte ca 1000-1200 kr for himmel, sengesett og sprinkelbeskyttelse. Jeg synes det var dyrt, men måtte bare ha det..... Angrer ikke, ble skikkelig prinsesse-seng :0)
Emilie Jeanette&Linus Matheo Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 ja det koster.. her kosta senga 2000.. himmelen 600 kanten 600 sengesett - flere som hører til ca 1500 har også enda et sett med himmel og kant.. bytter litt i mellom... er fiiiint i senga til snuppa men så er hun kjempe gla i senga si å ja...
PlinkiPlonk Skrevet 7. februar 2007 #8 Skrevet 7. februar 2007 Har kjøpt på tilbud på nett det samme, men betalte bare 500, var på salg.
(¯`°•.¸ 2barnsmamma(¯`°•.¸ Skrevet 8. februar 2007 #9 Skrevet 8. februar 2007 LEKKERT!! Løp og kjøp!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå