Gå til innhold

har alle fått tidlig UL?

Anbefalte innlegg

jeg føler at det bare er jeg som ikke har tatt en tidlig UL...

har alle fått det hos legen, eller betaler dere for det selv hos privat klinikk?

Jeg er så spent på å se den lille... som jeg håper alt er bra med... men begynner jo å bli litt nervøs... PUH!

sorry at jeg syter litt i dag... men føler at jeg vet så lite...

hilsen kveldsfrustrert...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8135288-har-alle-f%C3%A5tt-tidlig-ul/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

enig med mamma 1 gang...

volvat er sviiiiiiiiiiiiiiindyrt og du må betale ekstra hvis du er så heldig å få med deg bilder i det hele tatt...

servicen stinker..

olav storeide er til å anbefale...

billig og dyktig og han sier kjønnet hvis han ser det...

volvat vil ikke frtelle kjønnet om det er sikkert engang..

IKKE BRUK VOLVAT!!!

da kan du heller sette fyr på pengene dine

Legen min ville ikke sende meg til tidlig UL. Hun mente at alt var bra så lenge jeg ikke hadde vondt og, urin og blodprøver var fine..

:/

Ikke ville hun sjekke hjertelyden heller, da hun mente at den var så svak ved 10 uker at det muligens ikke var noe lyd...

Jeg dro på privat UL selv. Det har ikke legen noe med. Var 6+5 da, og var kjempe betyrggende å se hjertet slå. På Majorstua klinikken kostet dette 1200. Skal på ny UL på Volvat neste uke. Da er jeg nesten 12 uker. Her koster det 700 (er medlem).

Legen din har nok rett. Liten vits å høre etter hjertelyd på vanlig vis i uke 10, da blir man jo bare hysterisk om man ikke finner den, og det skal godt gjøres å finne den så tidlig.

Fikk tidlig ultralyd for å konstatere hvor langt jeg var på vei. Jeg mistenkte at jeg var en måned lengre enn det legen antok. Det viste seg at legen hadde rett! Dermed var jeg ca 7 uker på vei da jeg var inne.

Siden jeg først kom inn i systemet (sykehus) kaller de meg inn ved 12 uker og! Så da blir jeg fulgt ganske tett og får tilbud om diagnostistikk også...

Vet ikke hvorfor de ville det, for jeg maste ikke om det. Jeg er 32 år og bærer på nummer to. Stilte masse spørsmål - så kan hende de ville berolige meg?

Da trenger man altså ikke henvisning til han??

Jeg venter på ultralyd hos Bjerknes i Bergen, men vet jo ikke hvor langt tid det tar før jeg får time.

Hvis det gåt for mange uker skal jeg ringe Olav Storeide, hvis dere mener at ha er dyktig og ikke minst hyggelig.

Annonse

Har ikke vært på tidlig UL og kommer sikkert ikke til å gjøre det heller. Her er ingen som tar privat UL heller så jeg må nok vente på den ordinære som kommer om en seks-syv uker!! Men jeg klarer meg jeg, så lenge alt ser ut til å være som det skal!!=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...