Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det nærmer seg ferietid og jeg starter med sprayinga snart.

Hvordan er det med oppbevaring av den?

Vi skal kjøre et stykke, kan den være i romtemperatur lenge, eller må jeg bruke kjøle elementer?

Og hvordan er det med sprøytene? Kan de oppbevares i romtemp lenge eller må de stå kaldt?

Jeg reiser på ferie under stikkingen også, så jeg trenger litt gode råd.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/8135107-oppbevaring-av-spray-og-spr%C3%B8yter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

På min spray som er av merket Suprecur står det at den skal oppbevares under 25 grader pluss, men ikke under null! Så den kan fint stå i et vanlig rom med jevn temperatur! Bruker du dette merket? I såfall blir det litt utfordrende å ta den med til varmere strøk. Kan jo ikke fryses ned heller!

Nå som det er så mange minusgrader her, ka jeg ikke ta den med ut. Kan heller ikke ha den nær kroppen for da blir den for varm. J

Klemeg har pakket den inn i et par ullsokker og hatt den i sekken. Det funka sånn tålig bra håper jeg!

Hei, jeg gikk også på synarela og gonal-f.

Medisinene ble sendt til meg sammen med et kjølelement.

Synarelaen har jeg bare oppbevart på soverommet (kaldeste rommet + at jeg må ta den når jeg våkner). Og når jeg har hatt behov for det, har jeg hatt den i veska.

Gonal-F oppbevarte jeg i kjøleskapet hele tiden. Men tror det står at den kan oppbevares i romtemperatur i 28 dager.

Hei Bula.

Sprayen kan du ha i rom temperatur,men den må ikke overstige 25 grader.Sprøytene skal i kjøleskapet,men når du har tatt sprøyte-pennen i bruk kan du oppbevare den i romtemperatur i 28 dager.

Så dette går nok bra !

Lykke til da !

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...