Gå til innhold

Noen flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her og er skikkelig dårlig humør pga kroppsforandringer. Er i uke 34 og har allerede gått opp 14 kg. Føler meg så feit og ekkel, og har fått masse cellulitter. Lurer på hvordan jeg ser ut til slutt. Flere som meg? Er spent på hvor vanskelig det er å bli "normal" igjen....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skjønner veldig godt hvordan du har det er selv 36+2 og har gått opp 18 kilo..har oxo fått masse cellulitter og føler at det meste har lagt seg på rompa..uff grøsser når jeg ser meg i speilet..håper virkelig jeg klarer og kvitte meg med alt igjen...blir cellulitter borte forresten??eller er det som strekkmerker..?

Skrevet

21 kg opp her... Ikke noe artig - flere av mine venninner gikk opp 10 kg....

Men jg spiser ikke usunt, og får IKKE beveget meg noe særlig - har BL. Så foreløpig er det lite å gjøre (følger med på vekta, men den står ikke stille...), satser på at ting retter seg når jeg kan gå turer og trene igjen!!! Er i uke 38, håper det ikke øker så mye mer.

....Skulle gjerne bare hatt 10 kg å ta av igjen jeg og!! Men, dette er kanskje prisen for å bære frem eget barn... Har venninner som holder på med prøverør, og foreløpig ingen klaff. Da er 10 kg ekstra ikke noe å klage over!!

Vi blir nok "normale igjen"

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...