Gå til innhold

Litt trist..


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Har en litt lei dag idag..føler meg så sinnsykt ensom..ser at det er flere innpå her som til tider føler det samme.

Greia er at jeg er lykkelig,har verdens beste sønn og det går bra med oss alle.Men jeg har ingen her jeg bor,kun samboeren min.

Ingen venner,som jeg kan møte og prate med eller noe.Alle venninene mine bor i hjembyen min som er langt unna.Har endel bekjente men etter at jeg ble mamma får jeg ikke kontakt med noen mer.

Bor litt usentralt i tillegg,så jeg kommer meg liksom ingen vei.Sitter inne hele dagen,uten bil. Begynner å bli litt tungt og ensformig .Har lyst å gjøre mange ting,men får liksom ikke til fordi jeg ikke liker å gjøre ting alene.Føler meg så mislykket..

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

huff da.... hvor bor du da?? skjønner hva du mener...

jeg har jo venner rundt meg men de jobber og har jo familei og ta seg av når de kommer hjem så blir ikke mye jeg ser til de...

 

du må da ikk føle deg misslykket... tenk på at du har blitt mamma til en nydelig liten gutt og på hvor heldig du er... :)

 

sender en trøste klem:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så trist! Kjenner meg litt igjen i det du skriver. Jeg kjenner heller ikke så mange her jeg bor, bare mannen min. Kjenner jo hans søsken da, men ikke så godt at jeg føler jeg kan dra på besøk til dem alene.

Blir litt mer låst nå som jeg har fått barn, for tidligere trente jeg og hadde litt sosial omgang med dem, men det blir vanskeligere nå som jeg har fått barn desverre:( Er ikke noe baselsgrupper heller her hvor jeg bor, så ser ut som om jeg må gå trilleturere alene framover...

 

Du er ihvertfall ikke mislykket... men man blir vel lett deprimert når man er så ensom, og da er det lett å føle seg mislykket.

Kanskje etterhvert som babyen din blir større så klarer du å komme deg ut og bli kjent med noen...selv om jeg vet det er veldig vanskelig å bli kjent med folk. Kanskje det er noe opplegg for babyer som du kan være med på. Her jeg bor så arrangerer de ihvertfall babysang som jeg tenkte å melde oss til våren.

 

Ønsker deg ihvertfall lykke til og sender en stor trøsteklem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...