Gå til innhold

Kan slimproppen gå over flere dager? (udelikat)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nemlig fått sånn klumper med slim nå siden natt til igår, og idag har det kommet bittelitt blod også når jeg har vært på toalettet..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, slimproppen kan komme litt etter litt, det gjorde min...

Skrevet

Godt å vite.. for det kan jo ikke være noe annet enn slimproppen liksom.. er altfor mye slim til det..

Skrevet

slimet du lenge før du merket at d kom blod spor da?

Skrevet

ja det kom slim natt til igår og igår utover dagen og så kom det litt blod spor på papiret idag, og en klump med slim..

Skrevet

blør du mye? du kan jo ta en liten tlf til føden for å være helt sikker. :) men siden du er fødeklar så er det vel noe på gang. :)

Skrevet

høres ut som slimproppen, men jeg er ingen jordmor eller lege så... masse lykke til uansett!! :)

Skrevet

Nei det er bare bittelitt på pairet, sånn at det kan liksågodt være meg som er sår, men det er friskt blod.. og føler ikke på meg at noe er på gang.. hadde menstermin igår og har ul termin 14..

Skrevet

ok.. har slimet i flere dager jeg.. blankt seigt slim ( sorry detaljer). lurer på selv om d er normalt så tidlig. har ennå 21 dager igjen.

Skrevet

vel, slimproppen min begynte å komme 4 dager før selve åpningsfasen var i gang. jeg følte heller ikke noe spesielt på meg selv da, men det kom etterhvert. ;)

Skrevet

håper jo det er begynnelsen på noe da.. selv om det ikke har vært noe blod i slimet..

Skrevet

ragge: hmm... det er jo ikke unormalt da. har hørt om mange som opplever at det går uker fra slimproppen går til fødselen starter.

Skrevet

har du mye nedpress? d er vanvittig mye nedpress på meg å d kjennes ut som jeg skal tisse meg ut til tider, selv om jge nettopp har vært på do.

Skrevet

ok, jeg er usikker på om det er vanlig med mye blod i slimet, det opplevde ikke jeg iallefall. men bare LITT blod kan være blodkar som sprekker, så... :) uansett må du ha masse lykke til!! :)

Skrevet

m@rie82: joda d er sikkert forskjellig fra person til person, men jeg kan ikke komme på at jeg gjorde d me di 3 guttene mine. har en liten følelse at jeg får før også. dem sier jo også at hodet til babyen på fleregangs fødende som oftest ikke fester seg før rett før fødsel. å lille tuppa mi har festa seg nå.

Skrevet

Ja har vanvittig med nedpress jeg også.. har hatt det ei stund.. føler jeg må på do å gjøre nr 2 hele tiden, men neida.. bare lureri.. hehe..

Skrevet

Min slimpropp gikk i dag tidlig, var litt blod også. Har hatt murringer/maserier i hele dag.. nå håper jeg det tar seg opp til noe! Er 4 dager over termin så kan godt komme ut nå!

Skrevet

Huff ja du som er på overtid fortjener det jaffal... masse lykke til :)

Skrevet

ja sånn er d her også.. kjennes ut som jeg må gjøre nr 2. også kjennes d ut som at bekkenet sklir mer å mer fra hverandre. har veldig bekkenløsning jeg da. huff for et syt d var på meg i kveld... hehe =)

Skrevet

Takk for det! Håper noe skjer hos deg også:) Du har ikke kjent noe? Håper jeg får sterke smerter snart..hehe..

Skrevet

Da tror jeg nok vi har det likt.. :)

Jeg har veldig bl, har hatt det siden uke 12..

Skrevet

Jeg har murringer, men jeg er ikke sikker på om det bekkenet eller noe annet.. men det er det eneste jeg har kjent, bortsett fra et enormt nedpress da.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...