FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 7. februar 2007 #1 Skrevet 7. februar 2007 Jeg har nemlig fått sånn klumper med slim nå siden natt til igår, og idag har det kommet bittelitt blod også når jeg har vært på toalettet..
m@rie82 Skrevet 7. februar 2007 #2 Skrevet 7. februar 2007 ja, slimproppen kan komme litt etter litt, det gjorde min...
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. februar 2007 Godt å vite.. for det kan jo ikke være noe annet enn slimproppen liksom.. er altfor mye slim til det..
ragge Skrevet 7. februar 2007 #4 Skrevet 7. februar 2007 slimet du lenge før du merket at d kom blod spor da?
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. februar 2007 ja det kom slim natt til igår og igår utover dagen og så kom det litt blod spor på papiret idag, og en klump med slim..
m@rie82 Skrevet 7. februar 2007 #6 Skrevet 7. februar 2007 blør du mye? du kan jo ta en liten tlf til føden for å være helt sikker. men siden du er fødeklar så er det vel noe på gang.
m@rie82 Skrevet 7. februar 2007 #7 Skrevet 7. februar 2007 høres ut som slimproppen, men jeg er ingen jordmor eller lege så... masse lykke til uansett!!
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. februar 2007 Nei det er bare bittelitt på pairet, sånn at det kan liksågodt være meg som er sår, men det er friskt blod.. og føler ikke på meg at noe er på gang.. hadde menstermin igår og har ul termin 14..
ragge Skrevet 7. februar 2007 #9 Skrevet 7. februar 2007 ok.. har slimet i flere dager jeg.. blankt seigt slim ( sorry detaljer). lurer på selv om d er normalt så tidlig. har ennå 21 dager igjen.
m@rie82 Skrevet 7. februar 2007 #10 Skrevet 7. februar 2007 vel, slimproppen min begynte å komme 4 dager før selve åpningsfasen var i gang. jeg følte heller ikke noe spesielt på meg selv da, men det kom etterhvert.
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 7. februar 2007 håper jo det er begynnelsen på noe da.. selv om det ikke har vært noe blod i slimet..
m@rie82 Skrevet 7. februar 2007 #12 Skrevet 7. februar 2007 ragge: hmm... det er jo ikke unormalt da. har hørt om mange som opplever at det går uker fra slimproppen går til fødselen starter.
ragge Skrevet 7. februar 2007 #13 Skrevet 7. februar 2007 har du mye nedpress? d er vanvittig mye nedpress på meg å d kjennes ut som jeg skal tisse meg ut til tider, selv om jge nettopp har vært på do.
m@rie82 Skrevet 7. februar 2007 #14 Skrevet 7. februar 2007 ok, jeg er usikker på om det er vanlig med mye blod i slimet, det opplevde ikke jeg iallefall. men bare LITT blod kan være blodkar som sprekker, så... uansett må du ha masse lykke til!!
ragge Skrevet 7. februar 2007 #15 Skrevet 7. februar 2007 m@rie82: joda d er sikkert forskjellig fra person til person, men jeg kan ikke komme på at jeg gjorde d me di 3 guttene mine. har en liten følelse at jeg får før også. dem sier jo også at hodet til babyen på fleregangs fødende som oftest ikke fester seg før rett før fødsel. å lille tuppa mi har festa seg nå.
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #16 Skrevet 7. februar 2007 Ja har vanvittig med nedpress jeg også.. har hatt det ei stund.. føler jeg må på do å gjøre nr 2 hele tiden, men neida.. bare lureri.. hehe..
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 7. februar 2007 #17 Skrevet 7. februar 2007 Min slimpropp gikk i dag tidlig, var litt blod også. Har hatt murringer/maserier i hele dag.. nå håper jeg det tar seg opp til noe! Er 4 dager over termin så kan godt komme ut nå!
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #18 Skrevet 7. februar 2007 Huff ja du som er på overtid fortjener det jaffal... masse lykke til
ragge Skrevet 7. februar 2007 #19 Skrevet 7. februar 2007 ja sånn er d her også.. kjennes ut som jeg må gjøre nr 2. også kjennes d ut som at bekkenet sklir mer å mer fra hverandre. har veldig bekkenløsning jeg da. huff for et syt d var på meg i kveld... hehe =)
♥ FrøkenFryd på tjukken Skrevet 7. februar 2007 #20 Skrevet 7. februar 2007 Takk for det! Håper noe skjer hos deg også Du har ikke kjent noe? Håper jeg får sterke smerter snart..hehe..
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #21 Skrevet 7. februar 2007 Da tror jeg nok vi har det likt.. Jeg har veldig bl, har hatt det siden uke 12..
FrøkenLykkelig og 2 søte små Skrevet 7. februar 2007 Forfatter #22 Skrevet 7. februar 2007 Jeg har murringer, men jeg er ikke sikker på om det bekkenet eller noe annet.. men det er det eneste jeg har kjent, bortsett fra et enormt nedpress da..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå