Gå til innhold

noen som har kjent spark i uke 15?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er vel bare meg som innbiller meg ting. kjente nettopp et tydelig "dytt" fra innsiden av magen. på samme sted som jeg har kjent "kiling/leamus" før. og nei, dette var ikke luft.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjente bevegelse i uke 13. Så det er fult mulig at du kjenner spark nå! Er det ikke deilig?

Skrevet

jo kjempe. beklager, så ikke før nå at jeg kom borti anonymknappen. ja har kjent bevegelser siden uke 13. dette som kom nå var mye mer "definert" nesten som en fingertupp som dyttet fra innsiden

Skrevet

Ja, nå er jeg også ganske sikker på at det er noe der som dytter, og det er ikke luft nei. Endelig!

Skrevet

Heisann..

Jeg har også kjent bevegelse ...det er så godt...men det kan godt bli litt mer regelmessig da...hehe...kjempekos...Jeg kjente mine første bevegelser allerede 12+1

MVH

Skrevet

Jepp, er mulig, og jeg kjente spark i uke 8+0.....

Skrevet

Kjente det første gang i uke 13=)

Skrevet

Ja, i uke 14 med førstemann, så det er ikke umulig.

Skrevet

tviler på at man kjenner spark så tidlig..... men bevegelse er jeg helt sikker på at vi kan kjenne. jeg kjennte bevegelse i uke 12 første gang.

jeg er andregangs fødende.

Skrevet

Jeg er i 16 uke og har kjent d jevnlig siden uke 13/14 :)

Skrevet

Kjente kribling tidligere, men første sparket kom 15+6

er førstegangs

Skrevet

Jeg har også fått små dytt fra innsiden av magen nå, er 15+5 i dag:) Kjennes ut som en gullfisk som stanger hodet inni magen min. Fantastisk følelse! Vi får nyte det mens vi kan før babyen begynner å gyve løs på ribbeina våre;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...