Gå til innhold

Hvor er TFK billigst?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet så langt at Babyjungle er billigst på nett,TROR jeg.. Andre som mener annet? Sånn totalt med frakt og evt. ekstrautstyr? Men om man er på tur da? Er de billigere i Tyskland på butikker, eller Nederland? Og noen som vet hvordan de er i Belgia??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bestilte min hos babyjungle.nl og betalte ca. 3200 kr med regntrekk og frakt.

Skrevet

var dette før du betalte norsk moms? eller slapp du d på et vis.. har hørt om en nettbutikk som sender som gaver, men han har ikke tfk... :( vet ikke hvordan babyjungle gjør det?

Skrevet

Dette er før regninga på moms kommer, Toll Post sender denne noen uker etter at vogna har kommet

Skrevet

Vi betalte 4000 for vogna med regntrekk fra babyjungle, inkl.momsen

Tror ikke du får det billigere

Skrevet

ikke tilbud på barnashus lenger. det var tibud ja men bare på sportsdelen... ellers koster den 6-7000kr

Skrevet

De hat TFK Joggster III på tilbud på Skeidar i Hønefoss til 4690,-!Skulle gjerne kjøpt den selv nå,men må vente litt pga har litt problemer med lagringsplass til alle vognene.Må kvitte meg med noen først...

Skrevet

jeg tenkte mest på hvilket land egentlig, om en leser innlegget mitt:) Om nettbutikker og forsåvidt også land, som tyskland og nederland...

Skrevet

Ja,i Hønefoss gjør de det;-)

De har både Simo,Mutsy,Carena og TFK om ikke flere merker også!

Masse barneutstyr,og veldig god service;-)

Skrevet

hvis du reiser til tyskland så koster TFK ca 400 euro. Broren min var på ferie der i jula og han så på TFK for meg og den kostet 389-399 euro. Det er med tysk moms. Du kan få moms tilbake hvis du stopper på grensa og toller den ut på en måte, da får du 19 % tilbake tror jeg.

Skrevet

Kjøpte du da Joggster Twist/III med både sportsvogndel og hardbag + regntrekk til begge?? Er mva-regningen på 25% av det man betaler til Babyjungle?

Skrevet

Hei

dette er nok prisen for sportsvogn og regntrekk, med bag i tillegg vil du ende på ca. 5370,- Litt avhengig av hvilken kurs du får på Euro.

Regnestykket er som følger (alle priser fra Babyjungle og uten Nederlandsk moms)

Vogn (Twinner Twist) 310 Euro

Bag 113,5 Euro

Regntrekk sportsvogn 25,2 Euro

Regntrekk bag 17 Euro

Frakt 60 Euro

Sum: ca 527 Euro, kurs Euro/NOK er ca 8,15

Sum i NOK blir da 4300,- før norsk moms 25%

Totalt: ca 5370,-

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...