Gå til innhold

Mmmmm....


-carina-

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg kose meg med varm nachos med smeltet ost. Dyppe i salsa og guacemole... Mmmm....

 

Hva liker dere å kose dere med på en onsdag kveld? :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

heldig gris alså her er det bare slank og atter slank har slanket meg siden beg på des jeg da men så har jeg kvittet meg med 15 kilo også da,men gleder meg til freddan for da skal jeg lage pannekaker har gledet meg til det snart i en hel uke jeg nå

spis litt nachos for meg å da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spis litt for meg og da...Skal kose meg med cola zero, nettopp vært på en stram opp time på Spenst med ei energibunt instruktør, har vondt i hele kroppen...Gruer meg til i morgen, kommer meg vel ikke ut av senga siden jeg allerere er støl...argh...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg koset meg med min beste venninne som var på besøk, og har blitt GRAVID!!!!! Endelig kan jeg bli "filletante"! Hun testet positivt idag, og jeg er såååå glad på hennes vegne!

 

Så vi har feiret dette med sjokoladekake og te;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phu, nå er jeg mett! Ja, ja, kanskje ikke så sunt, men veldig godt!

 

Jeg syntes det hørtes ut som et godt forslag å kose seg med mannen sin, jeg! Det ville han kanskje ha satt pris på... Men jeg har jo ikke tid, jeg må jo dibbe! Hi, hi... :o)

 

Gratulerer til din venninne da "tre små"! Det var jo gøy at det endelig var klaff! Jeg har tre venninner som ønsker barn så veldig, ei venter på prøverør, ei som har hatt SA mange ganger og går på hormoner nå og ei som har prøvd 1 1/2 år... Så jeg krysser stadig fingre og håper for mine venninners del!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...